Jyotirmoyee Mohanty

Others

3  

Jyotirmoyee Mohanty

Others

ଚନ୍ଦନ ବନ

ଚନ୍ଦନ ବନ

1 min
297


ଶୀତ ସକାଳର

ଘାସ ଗାଲିଚାରେ 

କାକର ଟୋପା 

ମୁଁ, 

କ୍ଷଣିକ ଆୟୁଷ l 


ତୁମେ 

ଚିର ସବୁଜ 

ସଦା ସଜଳ 

ମନ ଗହନକୁ  

ମହାକାଉଥିବା 

ଚନ୍ଦନ ବନ l 


Rate this content
Log in