Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

rasmi maye pati

Others

3  

rasmi maye pati

Others

ଚିତ୍ରକର

ଚିତ୍ରକର

1 min
178


ତୁମେ ଚିତ୍ରକର ଏ ସାରା ବିଶ୍ବ ର

   ତୂଳୀ କୁ କୋଟି ପ୍ରଣାମ 

ଲେଖନୀ ମୁନ ରେ ସଜାଡି ଦେଇଛ

 ଏ ସୃଷ୍ଟି ଟା ଦଣ୍ଡାୟମାନ।।।।

ତୁମ ଅଙ୍କା ଧାରେ ଛୋଟିଆ ବିନ୍ଦୁ ମୁଁ

  ଗୁଣ୍ଡୁଚି ଠାରୁ ବି ହୀନ

ବେଲଜ୍ୟା ପଣ ରେ ନିଜ ଚିତ୍ର ଆଙ୍କେ 

 ଦେଖାଇ ବାକୁ ମହାନ୍।।।

ତୁମରି ଦାନ ର ସୁନ୍ଦର ସୃଷ୍ଟି କୁ

 ମୁହିଁ ବର୍ଣ୍ଣି ଚାଲିଅଛି

ବେଲଜ୍ୟା ପଣ ରେ କବି ବୋଲାଉଛି

  କେତେ କବିତା ଲେଖୁଛି।।

ଏ ଜ୍ଞାନ ତୁମର ତୁମେ ଜ୍ଞାନ ଦାତା

 ଦର୍ପ ଟି କେବଳ ମୋର

ତୁମ ବିନା ସବୁ ନିଶ୍ୱ ଏ ସଂସାରେ

 ମିଛ ସମ୍ମାନ ଟି ମୋର।।।

ତୁମରି ଦାନ ରେ ବସା ଟି ବାନ୍ଧିଚି

 ତୁମ ଦାନେ ମୁଠେ ଖାଦ୍ୟ

ଏ ନିଃଶ୍ୱାସ ମଧ୍ୟ ତୁମରି ଦାନ ରେ 

 ତୁମେ ହିଁ ସବୁରି ଆଦ୍ୟ



Rate this content
Log in