Prafulla Chandra Mishra

Others

2  

Prafulla Chandra Mishra

Others

ବନ୍ଦେ ଦେବୀ ଭଗବତୀ

ବନ୍ଦେ ଦେବୀ ଭଗବତୀ

1 min
6.6K


• ବନ୍ଦେ ଦେବୀ ଭଗବତୀ

• କବିଶ୍ରୀ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର , ମଙ୍ଗଳାଯୋଡି , ଖୋର୍ଦ୍ଧା

• ----------- -------------------- ----------

• ସୁଲୁ ସୁଲୁ ବାଆ ଲହରୀ ଲହରୀ

• ବିଥିକା କୁଞ୍ଜେ ବହୁଛି

• ଆମ୍ର ତରୁର ନବ କିଶଳୟ

• ଗହଳ ଶାଖାରେ

• ପିକ କୁହୁତାନେ ଗାଉଛି ।।

• ମଳୟ ମରୁତ ଧରା ହିଲ୍ଲୋଳିତ

• ପୁଲକିତ କରି ଦେଉଛି

• ପକ୍ଷୀ ବସନ୍ତିଆ ଭଦଭଦଳିଆ

• ହଳଦି ବସନ୍ତେ

• ପ୍ରକୃତି ରଙ୍ଗେଇ ହୋଇଛି ।।

• ଚୋରା ବସନ୍ତର ଶୀତଳ ସମିର

• ରସାରେ ପ୍ରସରି ଯାଉଛି

• ଦେବୀ ବୀଣାପାଣି ବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ଘରଣୀ

• ଆବାହନ ମନ୍ତ୍ରେ

• ଧରିତ୍ରୀ ପବିତ୍ର ଲାଗୁଛି ।।

• ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମୀ ପୂଣ୍ୟ ପ୍ରଦାୟିନୀ

• ମନକୁ ରଙ୍ଗେଇ ଦେଉଛି

• ପ୍ରିତୀ ପ୍ରଣୟ ର ମଧୁର ସୁନ୍ଦର

• ବେଦୀରେ ଜୀବନ

• କୁସୁମିତ ହୋଇ ଯାଉଛି ।।

• ସ୍ମୃତି ର ସାଗର ତରୀ ଜୀବନର

• ଲହରୀ ମାଳାରେ ଭାସୁଛି

• ଭାବର ଦରିଆ ନାହିଁ ସାହା ରାହା

• ଜୀବନ ନଉକା

• ଶୂନ୍ୟକୁ ଆଶ୍ରୟ କରିଛି ।।

• ତଥାପି ଭରସା ତୋରେ ମା ସାରଦା

• ଶ୍ରୀପଦେ ଦୟିନୀ କରୁଛି

• ବିଦ୍ୟା ବରଦା ତୁହିମା ସୁଖଦା

• ଦେବୀ ବରପ୍ରଦା

• ତୋରେ ମୁଁ ଭରସା କରିଛି ।।

• ସୁନୀଳ ଫେନିଳ ପୂତ ପୟୋଧର

• ଧୁର୍ଜଟି ଜଟାରୁ ଝରୁଛି

• ସୁଜଳା ସୁଫଳା ସ୍ବର୍ଣ୍ଣ ପସରା

• ଶଶ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳା

• ପରାଣ ବିହ୍ବଳ କରୁଛି ।।

• ବସନ୍ତ ଋତୁର ବାସନ୍ତୀ ତିଥିରେ

• ତୋ ସ୍ବାଗତ ଗୀତି ମୁଁ ଗାଉଛି

ବିଦ୍ୟା ବରଦା ଦେବୀ ବରପ୍ରଦା

ହଂସରୁଢା ଦେବୀ

ତୋ ପଦ ବନ୍ଦନା କରୁଛି ।।




Rate this content
Log in