Jagabandhu Sahu

Others

2  

Jagabandhu Sahu

Others

ବିବାହ

ବିବାହ

1 min
134


ବାଛି ଶୁଭ ଦିନ  ଆସଇ ଲଗନ

    ବାହାଘର ତିଥି ନେଇ

ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବରେ ଘର ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ

    ଖୁସିର ସଙ୍ଗିତ ଗାଇ ।

ମାଟିର ବେଦୀରେ ହୋମନିଆଁ ଜାଳି

    ଯୋଡେ ବିବାହ ବନ୍ଧନ

ଦୁଇ ମନ ସାଥେ  ଦୁଇଟି ଆତ୍ମାର

     ହୁଅଇ ସେଠି ମିଳନ ।

ଗୁରୁଜନଙ୍କର  ଆଶିଷକୁ ନେଇ

    ଦଶ ଦିଗପାଳ ସାକ୍ଷୀ

ନାରୀର ଇଶ୍ବର ଅଟଇ ତା'ପତି

     ସାତ ଜନମର ସାଥି

   ପ୍ରେମ୍ କବି ଜଗବନ୍ଧୁ ସାହୁ

      ଛଞ୍ଚାଣିଆ ପଲ୍ଲୀ ।


Rate this content
Log in