Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smruti Ranjan Tripathy

Others

3.8  

Smruti Ranjan Tripathy

Others

◆ ଭିନ୍ନ ଏକ ଯୁଦ୍ଧ ◆

◆ ଭିନ୍ନ ଏକ ଯୁଦ୍ଧ ◆

1 min
37



ମୁଁ ଦେଖିପାରେ 

ଆସନ୍ତା କାଲିର ଇତିହାସ

ତୁମେ ମୁଁ ର ଯୁଦ୍ଧରେ

କ୍ରମଶଃ..ଲେଖା ହେଉଥିବା

ଗୋଟେ ଉପନ୍ୟାସ।। 

----------

ଆଜି ନୁହଁ 

ବେଳ ହୁଁ ସହୁଛି ତା' ଅଝଟପଣ

ଦେଖିଛ! କଲମରେ 

କେମିତି ବିଦାରିଛି 

ଶିଶୁରୁ କିଶୋର ରୂପାନ୍ତରଣ।।

-----------

ମୁଁ ଦେଖେ ସେ 

ଝୁଣ୍ଟିଆ ପିନ୍ଧି ଝୁଂଟେ

ଗୋଟେ ଗୋଟେ ନିଆଁଖୁଣ୍ଟା

ରକ୍ତଛିଟାରେ ଚହଲିଯାଆନ୍ତି

ଚାରିପଟର ଦେବତା ଅସୁର

-------------

ସେ ନିଜେ ରଚେ 

ତା'ପାଇଁ ରୂପ , ଅଳଙ୍କାର

ସୁର୍ୟୋଦୟରୁ ସୂର୍ଯ୍ୟାସ୍ତ

ପ୍ରତ୍ୟୟରୁ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ

ମୋହରୁ ମୋକ୍ଷ ପାଇଁ

ମଶାଣୀକୁ ବୁହା ହୁଏ ଜୀବନ।।

----------------- 

ନିରସ ଆଖି ଲୁହ

ନିର୍ମାଲ୍ୟ ହୁଏ

ଠାଏଁ ଠାଏଁ ଅପବାଦର ସ୍ତବ୍ଧପିଣ୍ଡ 

ଆସୁରିକ ଉନ୍ମାଦରେ

ମିଛିମିଛିକା ଯୁଦ୍ଧର ସଂଳାପ

ଏ ଯାଏଁ ସନ୍ଦିହାନ ଈଶ୍ୱର।।

----------------------

ସେ ହାରେନି ହାରିନି

ଏବେ ପ୍ରସ୍ତୁତ 

ନିହାଣିବାକୁ ତା'ମୁନରେ

ପୁଣି ଚରିତ୍ରଟେ ହେବାକୁ

ଏଥର ଦେବତା ନୁହେଁ ମାନବ

କଳ୍ପନାର ସଂଜ ବୁଡୁବୁଡୁ

ଫେରିଗଲେଣି ମାଲବାହୀ

ଯେ ଯା'ର ଘର।।

-----------------------------------------

ପରିବ୍ରାଜକଙ୍କ ମେଳ 

ସଭିଏଁ ଖୋଜନ୍ତି ଈଶ୍ୱର

ଇତିହାସ ର ମୂକସାକ୍ଷୀ

ଧି'କାର କରେ ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ ଅହଂକାର

ଅଭିମନ୍ୟୁର ସ୍ୱାକ୍ଷରରେ

ବଖାଣେ ମାନବ ଧର୍ମ 

ଆଉ ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଜଉଘର।।

-------------------------------------------------



Rate this content
Log in