Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Others

4.3  

Amit Bal

Others

ଭଦ୍ର ମୁଖା ପିନ୍ଧା ଲୋକ

ଭଦ୍ର ମୁଖା ପିନ୍ଧା ଲୋକ

1 min
270


ଜଣା ନ ଥିଲା ସତରେ

        ଏମିତି ବି କିଛି ଘଟିଯିବ

ଆଖି ପିଛୁଳାକେ ମଣିଷ

          ନିଜ ଚେହେରା ବଦଳିବ ,


ନିଜ ଯୋଜନାକୁ ରୂପ ଦେବା ପାଇଁ

           ମନର ନିକୁଞ୍ଜ ବନରେ

ସେ ପିନ୍ଧିଦେବ ଭଦ୍ର ମୁଖାଟିଏ

         ତମ ଆଗେ ଅଭୟ ମୁଦ୍ରାରେ ।


ହଁ ଏଥିରେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହେବାର

              କ'ଣ ଆଉ ଅଛି,

ଦୁଇ ପଇସା ଲୋଭରେ ଜନ୍ମ କଲା ବାପ ଯେଉଁଠି

                ଝିଅ କୁ ବିକ୍ରି କରି ପାରୁଛି ......!


ସେଇଥିପାଇଁ ତ 

        କାଦୁଆ ଫିଙ୍ଗା ଫିଙ୍ଗିରେ ଲାଭ ନାହିଁ

ନିଜକୁ ହିଁ ସତର୍କ ହେବାକୁ ହେବ

             ଆଖ ପାଖର ପରିସ୍ଥିତି କୁ ଚାହିଁ ,


ନଚେତ୍ ନୈତିକ ମୂଲ୍ୟବୋଧର

              ଅବକ୍ଷୟ ଦେଖୁ ଦେଖୁ

ଠକାମିର ଶିକାର ହବା ପାଇଁ ପଡ଼ିପାରେ

         ଏ ସତରଙ୍ଗି ଦୁନିଆରେ ତମକୁ ।


ଏମିତି ବି ଏଠି ବୁଝିଲା ବେଳକୁ

         ନାଲିଫିତା ର ରହସ୍ୟ

             ଭଲ କରି ଏ ଜୀବନରେ,


ମୁଖା ପିନ୍ଧା ଲୋକଟି ଚାଲିଯାଇ ଥାଏ

         ଆମ ଖିଆଲି ଦୁନିଆଠୁ 

              କାହିଁ କେତେ ଦୂରେ ....... ।

      


Rate this content
Log in