Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajat Kumar Nayak

Others

4  

Rajat Kumar Nayak

Others

ଭାବର ଠାକୁର

ଭାବର ଠାକୁର

1 min
297


ସୁଖ କୁ ସାଇତି କି ଲାଭ ପାଇବ

ବାଣ୍ଟି ଦେଇ ଥରେ ଦେଖ

କାହାର ଆଶିଷ ମିଳୁ କି ନ ମିଳୁ

ହସିବ କଳା ଶ୍ରୀମୁଖ ।


ଦୁଃଖ ହରତା ସେ ଦୁଃଖି ଟେ ହସିଲେ

ଧର୍ମ ନିକିତି ରେ ତା'ର

କ୍ଷମା କରିଦେବ ଅର୍ଜିତ ପାପ କୁ

ବଢିଯିବ ପୁଣ୍ୟ ଭାର ।


ଜୀବନ ମରଣ ଦୁଇଟି ଶବ୍ଦ ର

ଚମତ୍କାର ଅନ୍ତାକ୍ଷରୀ

ଖେଳୁ ଖେଳୁ କେବେ ଦୁହିଁଙ୍କ ମଧ୍ୟରୁ

ଜଣେ ଯାଏ ଖେଳ ହାରି ।


ମଝିରେ ରହିଛି ଗୋଟିଏ ନାଟକ

ଚରିତ୍ର ରେ ହସ ଲୁହ

ଯେବେ ନାଟକ ରେ ଯବନିକା ପଡେ 

ସରିଯାଏ ସବୁ ମୋହ ।


ପୂଣ୍ୟର ଆଶାରେ ଯେତେ ବି ନୈବେଦ୍ୟ 

ବାଢିଦେଲେ ଲାଭ ନାହିଁ 

ମାୟାବୀ ଠାକୁର ମାୟା ବୁଝିପାରେ

ଆଶିଷ ସେ ଦିଏ ନାହିଁ ।


ଭୋକିଲା ପେଟରେ କାଳିଆ ର ନାମ

ଯିଏ ତା ତୁଣ୍ଡ ରେ ଧରେ

କିଛି ଅନ୍ନ ଦେଇ ତାକୁ ହସେଇଲେ

ପାପ ସରେ ଧିରେ ଧିରେ ।


ନିଜ ପାଇଁ କିଛି ମାଗୁନି କାଳିଆ

ପର ପାଇଁ ହାତ ଯୋଡୁଛି

ତୋ ଆଶିଷେ ପ୍ରଭୁ ଯଦି କିଏ ହସେ

ସୁଖ ମୋର ବଢିଯାଉଛି ।


ମୃତ୍ୟୁ ର ରେଖା କୁ ମଥାରେ ଦେଇଛ

ସୁଖ ଆଉ ଲୋଡା ନାହିଁ

ବାକି ଥିବା ସୁଖ ବାଣ୍ଟି ଚାଲିଯିବି

ଆଉ କାହା ହସ ପାଇଁ ।



Rate this content
Log in