Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arati Sahoo

Others

4.5  

Arati Sahoo

Others

ବାପୁଙ୍କ ସ୍ଵପ୍ନ

ବାପୁଙ୍କ ସ୍ଵପ୍ନ

1 min
423


ସପନ ଦେଖିଲ ବାପୁ ହେ 

ତୁମେ ରାମରାଜ୍ୟର ।


ଦେଖିଯାଅ ତୁମ ଭାରତ

ବିଡ଼ମ୍ବନାର ଘର ।


ଜାତି ଧର୍ମ ନେଇ ଲଢ଼ନ୍ତି

ନିଜେ ବୋଲାନ୍ତି ଭକ୍ତ ।


ବନ୍ଧୁକ ଖଣ୍ଡାରେ ମାରନ୍ତି

ଖେଳନ୍ତି ହୋରି ରକ୍ତ ।


ଭାରତ ମାତା ଯେ କାନ୍ଦଇ

ଲୁହ ଝରେ ଆକୁଳେ ।


ବିପଥଗାମୀ ତା ସନ୍ତାନ

ଶୋକେ ଏକଥା ଭାଳେ ।


ରୋଗ ଦାରିଦ୍ର୍ୟର ଶିକୁଳି

ମାତାର ହସ୍ତପଦେ ।


ଆପଣା ହସ୍ତରେ ଭାଇର

ଭାଇ ମସ୍ତକ ଛେଦେ ।


ଧର୍ମ ଆଡ଼େ ଥାଇ କୁକର୍ମ

କରନ୍ତି ଖଳ ଲୋକେ ।


ଚିହ୍ନି ପାରନ୍ତିନି ଖଳକୁ

ପୂଜନ୍ତି ତାଙ୍କୁ ଥୋକେ ।


ରାଜନେତା ମାନେ ଡିଣ୍ଡିମ

ପିଟନ୍ତି ନିଜ ନାମେ ।


ନିଜ ସ୍ଵାର୍ଥ ପାଇଁ ଲୋକଙ୍କୁ

ଜୁଝାନ୍ତି ଧର୍ମ ନାମେ ।


ମୂର୍ଖ ଆମେ ମାନେ ସତରେ

ତାଙ୍କୁ ଯାଉ ପରତେ ।


ଆମ ସ୍ଵାଧୀନତା ନେଇଣ

ଦେଉ ତାଙ୍କରି ହାତେ ।


ଫିରଙ୍ଗି କବଳୁ ଆମେ ତ

ହୋଇ ଅଛୁ ସ୍ଵାଧୀନ।


ସଂକୀର୍ଣ୍ଣ ମାନସିକତାର

ବେଡି଼ରେ ପରାଧୀନ ।


ଜୀବନକୁ ପାଣି ଛଡେଇ

ଯେଉଁ ବୀରେ ଲଢ଼ିଲେ।


ସ୍ଵତନ୍ତ୍ର ଭାରତ ପାଇଁ କି

ରଣରେ ଝାସ ଦେଲେ ।


ବୃଥା ଯାଏ ତାଙ୍କର ତ୍ୟାଗ

ଆଜି ସମସ୍ତେ ଦେଖ ।


ଏକ ସୂତ୍ରେ ବନ୍ଧା ଯେ ଥିଲେ

ସେ ହେଲେ ଭାଗ ଭାଗ ।


ଜାଗ ଜାଗ ଭାଇ ଭଉଣୀ

ହୁଅ ସର୍ବେ ଏକତ୍ର ।


ରାଜନୀତିଆଙ୍କୁ ନ ଦିଅ

ଶାସନ ଏକଛତ୍ର ।


ବୀର ପ୍ରସବିନୀ ଭାରତ

ଗଢ଼। ବୀର ଲହୁରେ ।


ତାହାର ଆରତ ଚିତ୍କାର

ଦେଖି କେବା ସହୁରେ ।


ଆସ ମୋର ଭାଇ ଭଉଣୀ 

ମିଳି ପ୍ରତିଜ୍ଞା କର ।


ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣପକ୍ଷୀ ଆମ ଭାରତ

କରିଦେବା ସତ୍ଵର ।


Rate this content
Log in