Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Others

3  

Jayashree Maharana

Others

ବାପା

ବାପା

1 min
157


ମୋ ଜୀବନ ନାଟକର

  ସେ ମହାନାୟକ

ବିପଦେ ଆପଦେ ସଦା

 ସାଜନ୍ତି ରକ୍ଷକ ।


ତାଙ୍କ ଅବଦାନ ମୋର

  ଏଇ ଟିକି ପ୍ରାଣ

ନ କହିବି ବୁଝିଯାନ୍ତି

    ସନ୍ତାନର ମନ ।


ଦେଖିବାକୁ ଭାରି ଟାଣ

   ନାରିକେଳ ସମ

ହୃଦୟରେ କୋମଳତା

   ଭରପୂର ପ୍ରେମ ।


ଧୈର୍ଯ୍ୟ ,କ୍ଷମା,ସାହାସର

    ଉଚ୍ଚତମ ଗିରି

ରୀତିନୀତି ସଂସ୍କାରର

    ମହା ଅଧିକାରୀ ।


ଦେଖିନାହିଁ ଲୁହ କେବେ

    ତାଙ୍କ ନୟନରେ

ହେଳା କରିନାହାନ୍ତି ସେ

    ସ୍ନେହ ଆଦରରେ ।


ମୋର ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାକୁ

     ନିଜ କାନ୍ଧେ ବୋହି

ସୁବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛନ୍ତି

      ଶିକ୍ଷାଦୀକ୍ଷା ପାଇଁ ।


ଜନପୂର୍ଣ୍ଣ ପଥପରେ

      ମୋର ହାତ ଧରି

ଚାଲି ଶିଖାଇଲେ ବୋଲି

       ଯାଇନାହିଁ ଡରି ।


ନିଜ ପେଟ ଅଧାରଖି

     ମୁଖେ ଦେଇ ଦାନା

ଦୁନିଆର ରଙ୍ଗମଞ୍ଚେ

     କରିଛନ୍ତି ଚିହ୍ନା ।


କାର୍ତ୍ତବ୍ୟର ପରିଭାଷା

    ତାଙ୍କଠାରେ ଠୁଳ

ଚଳନ୍ତି ଠାକୁର ପୁଣି

     ମୋର ସିଏ ବଳ ।


ବାପା ବୋଲି ଡାକିଦେଲେ

    ମିଳେ କୋଟି ପୂଣ୍ୟ

ତାଙ୍କ କୋଳେ ଜନ୍ମଲଭି 

     ହୋଇଅଛି ଧନ୍ୟ ।


      


Rate this content
Log in