prafulla Kumar Tripathy

Others

3  

prafulla Kumar Tripathy

Others

ବାପା

ବାପା

1 min
197


କର୍ମମୟ ଜଞାଳର 

ଅବସର ସମୟରେ

ମନେ ପଡେ ବାପା ତୁମ କଥା

ତୁମେ ହାତଧରି ଚାଲିବା

ଶିଖେଇ ଥିଲ

ମାାଟିରେ ପଡିବା ଆଗରୁ

ତୁମେ ବଢାଇ ଦିଅ ତୁମ ହାତକୁ

ଦେହରୁ ରକ୍ତ ଝରିବା ଆଗରୁ

ତୁମେ ଲିଭେଇ ଦିଅ

ସବୁ ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଉପସମ

ବାପା ତୁମେ ଶିଖେଇଛ

ଧୈର୍ଯ୍ୟଶୀଳ ହୋଇ

ସାଗର ପରି ବେଳାଭୂଇଁକୁ ଛୁଇଁବା

ଆଜି କାହିଁକି ବାପା ଚୁପ ହୋଇ ରୁହ ?

ଭାବକି ମୁଁ କଣ ଭୁଲ କଲି ବୋଲି

ଆଜି ବି ବାପା ମୁଁ ତୁମ ପାଖରେ ଛୁଆ

ଆଜି ବି ବାପା‐‐‐‐‐



Rate this content
Log in