Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Nath

Others

5.0  

Prasant Kumar Nath

Others

ବାହାଘର

ବାହାଘର

1 min
285



ବେଦିରେ ବସିଲି କଉଡ଼ି ଖେଳିଲି

କନିଆଁ କରିଲି ତୋତେ

ସୁଖ ହେଉ ଦୁଃଖ ମୋ ସାଥେ ରହିବୁ

ଭୁଲ ବୁଝିବୁନି ମୋତେ ।

ପତି ପତ୍ନୀ ସିନା କରିଲା ଆମକୁ

ବ୍ରାହ୍ମଣର ମନ୍ତ୍ରପାଠ

ପାଦ ଚାପି ଚାପି ଚାଲିବାକୁ ହେବ

ସଂସାର ନଈର ତୁଠ ।

ବେଦୀ ଚାରିପଟେ ଘୁରି ଗଲେ ସିନା

ହୋଇଥାଏ ବାହାଘର

ମନ ସାଥେ ମନ ମିଶିଗଲେ ପରା

ହେବ ସୁଖୀ ପରିବାର ।

ଆମେ ଦୁହେଁ ସିନା ପତି ପତ୍ନୀ ବୋଲି

ଅଗ୍ନିକୁ ରଖିଲେ ସାକ୍ଷୀ

ଜୀବନର ପଥ ସୁଖରେ ଶାନ୍ତିରେ

ଚାଲିବାକୁ ଅଛି ବାକି ।

ମଥାରେ ତୋହର ସିନ୍ଦୂର ଦେଇଛି

ହାତକୁ ଦେଇଛି ଚୁଡି

ପୀରତି ତେଲକୁ ଯେତେ ଢାଳୁଥିବା

ଚାଲିବ ସଂସାର ଗାଡି ।

ତୁ ପରା ବୁଝିବୁ ମନକଥା ମୋର

ତୋତେଲୋ ବୁଝିବି ମୁହିଁ

ଯେତେ ଝଡଝଞ୍ଜା ଆସିଲେ ଜୀବନେ

ଚାଲୁଥିବା ସାଥି ହୋଇ ।

ବାହାଘର ଅଟେ ହୃଦୟ ମିଳନ

ଦୁଇ ଦେହ ଏକ ମନ

ମୁଁ ପରା ସାଜିବି ନିଶ୍ୱାସ ତୋର

ତୁ ମୋର ଛାତି ସ୍ପନ୍ଦନ ।

   


Rate this content
Log in