Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଅସରା ରଜ ମଉଜ

ଅସରା ରଜ ମଉଜ

1 min
36


ରଜ ମଉଜ ବି ମଉଳି ଯାଇଛି

   ଏଡ଼େ ଡାହାଣୀ ତୁ

    କାଳୀ କରୋନା !


କେମିତି ନାଇବି ନୂଆ ପରିଚ୍ଛଦ,

    ବଜାର ଯିବାକୁ

    କରିଛୁ ମନା ?


ନୂଆ ପୋଷାକକୁ ନମନ କରୁଛି

    ଆଜି ପିନ୍ଧିଥାନ୍ତି

    ନ ହେଲା ନାଇଁ ।


ହସିବି ଖେଳିବି ଗାଇବି ନାଚିବି

    ଉନ୍ମତ୍ତ ଏ ମୋର

     ମନକୁ ନେଇ !


ଆଗକୁ ଆସୁଛି ପହିଲି ଆଷାଢ଼

    ରଜସ୍ୱଳା ମୋର

     ମାଆ ଅଚଳା !


ପୂର୍ଣ୍ଣଗର୍ଭା ହୋଇ ପୁଲକି ଉଠୁଛି

    ଆଶା ରଖେ,ହେବ

    ଶସ୍ୟଶ୍ୟାମଳା !


ମିଳନର ମଧୁ ସଙ୍ଗୀତ ଶୁଭୁଛି

    ଆକାଶ ସାଗର

    ନୀଳ ବକ୍ଷରେ ।


ଆଗାମୀ ଦିନର ନୂଆ ସମ୍ଭାବନା

     ନବ ଉନ୍ମାଦନା

    ଜାଗେ ମନରେ ।


ପାରମ୍ପରିକ ଏ ରଜର ପରବ

    ବର୍ଣ୍ଣ ବୈଷମ୍ୟର

     ଛୁଏଁନି ଭାବ ।


ପ୍ରୀତି ପ୍ରଣୟର ଅପୂର୍ବ ରୀତିରେ

    ମୈତ୍ରୀ ବନ୍ଧନର

     ନୂଆ ସରାଗ ।


ପ୍ରଣୟ ଋତୁର ମତୁଆଲା ବାସ୍ନା

    ମହୁଆ ମୌସୁମୀ

     ଆସିଛି ନେଇ ।


ବିରହ ରାଗିଣୀ ଶୃଙ୍ଗାର କାହାଣୀ

     ମଧୁ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ

     ମନ ହଜେଇ !


ଅନୁଭବୀ ସିନା ଅନୁଭବ କରେ

     ପହିଲି ରଜର

     ସ୍ପର୍ଶ ମଧୁର !


ମୌସୁମୀ ଜାଣୁଛି,ବସୁଧା ହସୁଛି

     ପୁଷ୍ପବତୀ ମେଘ

     ଢାଳେ ଆସାର ।


କରୋନା ଲୋ ! ତୋତେ କିଏ ବା ପଚାରେ

      ଆସିଲୁ,ରହିଲୁ

      ଯିବୁ ତୁ ଚାଲି ।


ବରଷକେ ଥରେ ଏ ରଜ ଋତୁରେ

     ମଉଜରେ ଆମେ

     ଖେଳିବୁ ଦୋଳି ।


Rate this content
Log in