Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sasmita Mohanty

Others

3  

Sasmita Mohanty

Others

ଅନ୍ତରର ଅନ୍ତରାଳୁ

ଅନ୍ତରର ଅନ୍ତରାଳୁ

1 min
20



ମୁଁ ଯେ ତୁମର ଗୋଟାପଣେ ତୁମର 

ଏହି ଚେତନା ଟି ହୁଏତ ମତେ 

ତୁମ ପାଖରେ ବନ୍ଦିନୀ କରି ରଖିଚି. 

ତୁମକୁ କାଳେ କଷ୍ଟ ହେବ ଜଗିବସେ ମନ ମୋର 

ଜାଗ୍ରତ ପ୍ରହରୀ ସମ ପ୍ରହର ପ୍ରହର 

ଯେମିତି ତୁମ ହୃଦୟର ମୁଁ ଏକ ଦାସୀ. 

ମୁଁ ଯେ ଏକ ରକତ ମାଉଁସ ଧାରୀ ମଣିଷ ଟିଏ 

ମୋର ବି ଅଛି ମନ ଏକଥା ହୃଦୟଟି ମୋର 

ଏକଦମ ଦେଇଚି ଅନ୍ତରାଳୁ ପୋଛି. 

ନିତି କରେ ନିଜକୁ ମାର୍ଜିତ ଟିକେ କାଳେ 

ତୁମେ ହେବ ଖୁସି. 

ନିତି ନିବେଦନ କରୁ ଥାଏ ଥରେ ଅଧେ ତ 

ହସିଦିଅ ଅନ୍ତରରୁ ହୋଇ ତୁମେ ଖୁସି. 

କାହିଁକି କର ବାରମ୍ବାର ଆଘାତ 

କଟୁ କଟୁ ବାକ୍ୟେ ପ୍ରହାରୀତ କରି.

ମନ ବାକ୍ୟ ଯେମିତି ପଡିଚି ବନ୍ଧକ 

ଅନ୍ତଃକୋଣେ ଲୁହ ନିଗାଡୁଛି ନିରୁପାୟ 

ନିରୀହ ବିବେକ.





Rate this content
Log in