Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

RUKEYA JABEEN

Others

4.5  

RUKEYA JABEEN

Others

ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ

ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ

1 min
245


ଛୁଆବେଳେ ମା କୋଳେ ଝୁଲି ଗେଲ ହେଲାବେଳେ,

ସୁଦୂର ଗଗନେ ଦେଖୁଥିଲି ଜହ୍ନତାରା,

ମୁରୁକି ହସୁଥିଲେ , ଲୁଚକାଳି ଖେଳୁଥିଲେ,

ଆନନ୍ଦମଗ୍ନ ଥିଲେ ନିଜ ଦୁନିଆରେ ।


ସେତେବେଳେ ଭାବୁଥିଲି ଏଇ ପୃଥିବୀଟା ଖାଲି ବୋଧେ,

ମୋ ଜଗତ, ଜନ୍ମଭୂମି, ଚିର ସ୍ଥିର କର୍ମଭୂମି,

ସେ ଦୂର ରାଇଜ କେବଳ ସପନ ମାତ୍ର,

ଏ ଧରାରୁ ସେ ଦୁନିଆର ଯାତ୍ରା ଶେଷ ନିଃଶ୍ୱାସର ସେପାରେ।


କିନ୍ତୁ ବୟସର ପାହାଚ ଅତିକ୍ରମ କରି,

ବସ୍ତୁବାଦୀ ସଂସାରକୁ ବୁଝିଲା ବେଳେ,

ବିଜ୍ଞାନର ଦ୍ରୁତଗତି ବୁଝେଇ ଦେଲା,

ସମଗ୍ର ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡର ପ୍ରକୃତ ପରିସୀମା ଓ ପରିଭାଷା।


ଧୀରେ ଧୀରେ ବୁଝିଗଲି ଦୁନିଆକୁ,

ଯେଉଁଠିଅଛି ପୃଥିବୀ, ସୂର୍ଯ୍ୟ, ନକ୍ଷତ୍ର, ତାରାମଣ୍ଡଳୀ,

ପୁଣି ପାଣି,ପବନ, ଜଳସ୍ଥଳ, ସର୍ବସ୍ବର ସମାହାର,

ସଭିଏଁ ମିଶି ଗଡୁଥିଲେ ଏକ ପରିବାର , ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ।


ପିଲାବେଳେ ଯେଉଁ ଜହ୍ନତାରା ସାତସପନ ଥିଲେ,

ଆଜି ସେଠି ଘର ତୋଳିହେଉଛି, ଜମି କିଣିହେଉଛି,

ମପାଯାଇ ପାରୁଛି ସୂର୍ଯ୍ୟ ତାରା ଭିତରେ ଦୂରତ୍ବ,

ଉପାୟ ପାଇଛି ମନୁଷ୍ୟ ପରି ରାଇଜେ ଭ୍ରମଣର ।


ସୋଭିଏତ୍ ବୈଜ୍ଞାନିକ ୟୁରି ଗାଗାରିନ,

ସର୍ବପ୍ରଥମେ ଅନ୍ତରୀକ୍ଷରେ ପାଦରଖି,

ଦେଖାଇଥିଲେ ବାଟ ଦୂରଦେଶେ ପହଞ୍ଚିବାର,

ତା'ପରେ କେତେ ଯେ ରକେଟ୍ ସୁଯୋଗ ପାଇଛି ,

ସେଠାରୁ ମୁଠାଏ ମାଟି ଧରିବାର ।



Rate this content
Log in