Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kanduri Charan Rout

Others

3.8  

Kanduri Charan Rout

Others

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

1 min
172



କରୋନା କବଳେ କବଳିତ ଆଜି

ବିଶ୍ବ ଜନ ସମୁଦାୟ

ଜୀବନର ଗତି ଶିଥିଳ ହୋଇଛି

ମଣିଷ ତ ଅସହାୟ ।


ପ୍ରଗତି ପଥରେ କରୋନା ଭୂତାଣୁ

ସାଜିଛି ବଡ଼ ବାଧକ

ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥାଟା ବେଶୀ କ୍ଷତିଗ୍ରସ୍ତ

ଚିନ୍ତାରେ ଅଭିଭାବକ ।


ଶିକ୍ଷାନୁଷ୍ଠାନରେ ତାଲା ଝୁଲୁଅଛି

ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ନିଜ ଘରେ

ଅନଲାଇନରେ ଶିକ୍ଷାଦାନ ଚାଲେ

କାମଚଳା ଉପାୟରେ ।


ଗ୍ରାମାଞ୍ଚଳ ପାଇଁ ଶତ ପ୍ରତଶତ

ନୁହେଁ ଏହା ଫଳପ୍ରଦ

ଆର୍ଥିକ ଦୁଃସ୍ଥିତି ନେଟଓ୍ବାର୍କ ଚିନ୍ତା

ସବୁଠୁ ବଡ଼ ବିପଦ ।


ନାହିଁ ମାମୁଁଠାରୁ କଣା ମାମୁଁ ଭଲ

ନୀତିକୁ ଆପଣା କରି

ଅନଲାଇନରେ ପଢୁଛନ୍ତି ପିଲେ

ହାତେ ମୋବାଇଲ ଧରି ।

     


Rate this content
Log in