Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snigdha Samantaray

Others

4  

Snigdha Samantaray

Others

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

1 min
287



ଶିକ୍ଷା ଆମର ମୌଳିକ ଅଧିକାର

ନିଜର ବିକାଶ ପାଇଁ

ଶିକ୍ଷା ଆମର ଅତି ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ

ଦେଶର ଉନ୍ନତି ପାଇଁ ।


ବିଦ୍ୟାଳୟ ହେଉ ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ

ସହଜେ ଶିକ୍ଷା ମିଳଇ

ବିଭିନ୍ନ ଜ୍ଞାନକୁ ଜାଣିବା ପାଇଁ କି

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ସେଇ ।


ଶିକ୍ଷାର ସଶକ୍ତିକରଣ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ

କମ୍ପ୍ୟୁଟରେ ଶିକ୍ଷା ଦାନ

ୱେବ ପୋର୍ଟାଲରେ ଜ୍ଞାନର କୌଶଳ

ଆଇ.ଟି. ଶିକ୍ଷା ପ୍ରଦାନ ।


କରୋନା ମହାମାରୀ ହେଲା ବାଧକ

ଶିକ୍ଷାରେ ବହୁତ କ୍ଷତି

ଅନଲାଇନ ପଢ଼ା ବିକଳ୍ପ ପନ୍ଥା

ପ୍ରଶାସନର ନିଷ୍ପତ୍ତି ।


ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ତ ପ୍ରହସନ

ମୋବାଇଲ ତ ଜରୁରୀ

ଗରୀବ ପିଲାମାନଙ୍କ ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ

ଧନ ହୋଇଲା ବଇରୀ ।


ନେଟୱାର୍କ ହେଲା ମହାନ ସମସ୍ୟା

ଅସୁବିଧା ସମ୍ମୁଖୀନ

ସହସ୍ର ଯୋଜନ ସହ ନଦୀ ପାରି

ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଦୁଃଖ ଜାଣ ।


ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ହେଲା ସଫଳ

ସହରୀ ପିଲାଙ୍କ ପାଇଁ

ଗଛ ପାହାଡେ ଗରୀବ ଛାତ୍ରଟି

ନେଟୱାର୍କକୁ ଦେଖଇ ।


ନେଟୱାର୍କର ସ୍ଥାନକୁ ଖୋଜନ୍ତି

ଶିକ୍ଷା ଆହରଣ ପାଇଁ

ବାରମ୍ବାର କଟି ଯାଏ ନେଟୱାର୍କ

ଜୀବନ ବିପଦେ ଥାଇ ।


ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ନାବାଳକ ପାଇଁ

ଆଦୌ ନୁହେଁ ଶୁଭପ୍ରଦ

ବହୁ ଅସୁବିଧା ବିଭିନ୍ନ ଦିଗରୁ

ପିଲାଙ୍କ ଶିକ୍ଷା ଦୁଃଖଦ ।



Rate this content
Log in