Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suchitra pradhan

Others Children

2  

suchitra pradhan

Others Children

ଅନ ଲାଇନ ପଢ଼ା

ଅନ ଲାଇନ ପଢ଼ା

1 min
102



ଆଜି କାଲି ପାଠ ସବୁ ରହିଗଲା 

ଫେସବୁକ,ସୋସିଆଲ ମିଡିଆରେ ।


ହାତରେ ମୋବାଇଲ ଧରି ପିଲା ପଢିଲେ

ପାଠ ଅନ ଲାଇନରରେ 


 ମୋ ପାଇଁ ଏ ପଢ଼ା ଭାରି ତ ବିଜାର

ଏ ବୁଢା ବୟସରେ ଦୁଃଖ ମୋର ।


ହାତ ମୋର ଥରୁଥାଏ ଫୋନ ଧରି

ଅନ ଲାଇନ ପଢ଼ା ପାରିବି କିପରି ।


ପାଠ କେମିତି ପଢ଼ାଇବି ମୁହିଁ

ରାତିରେ ମୋତେ ନିଦ ତ ଆସେ ନାହିଁ।


ଭାବି ଭାବି ରାତି ପାହିତ ଥାଏ

ତଥାପି ସମାଧାନ ନ ହୋଇଥାଏ।


ଅନଲାଇନ ପଢା ମନକୁ ନ ପାଏ

ପିଲାଙ୍କର ମୁହଁ ଭଲ ନ ଦେଖା ଯାଏ ।


ଭାବର ଆଦାନ ପ୍ରଦାନ ନ କରିପାରେ 

ମନ ଦୁଃଖରେ ଦିନ କଟି ଯାଏ ମୋର।


Rate this content
Log in