Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ସୁରେନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର

Others

3  

ସୁରେନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର

Others

ଆତ୍ମୀୟ ବନ୍ଧୁତା

ଆତ୍ମୀୟ ବନ୍ଧୁତା

1 min
199



ବେଳ ଅବେଳରେ ସାଥିରେ ଥାଏ

ପଛରେ ନୁହେଁ ସେ ମୁହଁରେ କୁହେ, 

ମୋ ମୁହଁ ଦେଖିସିଏ ମନକୁ ବୁଝେ

ସେମିତିକା ବନ୍ଧୁ ହୃଦୟେ ରହେ ।


ଆଇନା ପରି ସ୍ଵଭାବ ଥିବ 

ମିଛ, ଛଳନା କିଛି ନକରି 

ସଦା ସର୍ବଦା ସେ ସତ କହିବ ।


ବନ୍ଧୁ ହେବ ତ ଏମିତି ହେବ

ବିନା ସ୍ବାର୍ଥ ରେ ଭଲ ପାଇବ 

ଯେତେ ଦୁରେ ଥିଲେ ମଧ୍ୟ ସର୍ବଦା

ମୋ ହୃଦୟରେ ରହିବ ,

କୋଟିରେ ଗୋଟିଏ ବନ୍ଧୁ ସେ ମୋର

ଦୁଃଖକୁ ମୋହର ଭାବେ ନିଜର, 

ସମସ୍ୟାକୁ ବୁଝି ବୁଝେଇ ପାରେ

ଅଧା ସମସ୍ୟା ତା' କଥାରେ ଭରେ ।


ରକ୍ତ ର ସମ୍ପର୍କ ନଥାଇ ବି ଅଛି

କେତେଯେ ଭରସା ଓ ବିଶ୍ୱାସ, 

ମୋ ଦେହରୁ ପ୍ରାଣ ଚାଲିଗଲେ ବି 

ବନ୍ଧୁତା ଆମର ତୁଟିବ ନାହିଁ ଏତିକି

ମୋର ବିଶ୍ୱାସ ।



Rate this content
Log in