Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudeepta Suchismita Jena

Others

4  

Sudeepta Suchismita Jena

Others

ଆହେ ଚକାଆଖି

ଆହେ ଚକାଆଖି

1 min
6


ଭାବ ବିନୋଦିଆ ନିଳାଚଳିଆରେ

          ଘର ତୋର ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରରେ

ସକାଳ ଧୂପରେ ଦେଖେ ତୋତେ ମୁଁହି

       ଦେଖେ ସନ୍ଧ୍ୟା ସଳିତାରେ।

 ମହ ମହ ବାସେ କସ୍ତୁରୀ ଚନ୍ଦନ 

       ତୋର ଭାବ ମନ୍ଦିରରେ

ଅଲୌକିକ ତୋର କରୁଣା ଜଗାରେ

       କି ଲେଖିବି କାଗଜରେ ।

ମନଭରି ତୋର ଦିବ୍ୟ ଅନୁଭବ

        ସାଉଁଟିବି କାଳିଆ ରେ

ପରିକ୍ରମା କରି ତୋର ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର

     ଧନ୍ୟ ହେବ ଜୀବନରେ ।

ତୁହି ଦୀନବନ୍ଧୁ ତୁହି କୃପାସିନ୍ଧୁ

       ତୁହି ଜଗବନ୍ଧୁ ଠାକୁରରେ

ବାରମାସେ ତୋର ତେର ଯାତ ହୁଏ

      ଆହେ ନୀଳାଚଳିଆରେ।

ଳୀଳାମୟ ମୋର କୋଠ ଭୋଗଖିଆ

     ତୋ କରୁଣା ବରଶୁରେ

ଏ ଜୀବନ ଯାଉ ତୋର ସିଂହଦ୍ୱାରେ

     ତୋର ନାମ ଜପି ଜପି ରେ।

ମନ ଭରି କରି ଦେଖିବ ଜଗତ

       ତୋର ନେତ ବନ୍ଧା ପରବ

ଥକ୍କା ମେଣ୍ଟାଇବି ତୋର ଚାରି ପାଶେ

     ଦେଖି ଓଡ଼ିଶାର ଭାସ୍କର୍ଯ୍ୟ ।

ଜଗତ ମଂଗଳ କର ଚକାଡୋଳା

         ଭାଇ ଭଉଣୀ କୁ ଧରି

ଧର୍ମ ବିରାଜୁ ଏହି ଧରିତ୍ରୀରେ

        ତୋର ଦିବ୍ୟ ନାମ ସ୍ମରି।


Rate this content
Log in