Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

purushottam hingankar

Others

3  

purushottam hingankar

Others

श्री गणेश

श्री गणेश

1 min
122


 *आले हो..आले...गणपती आले,* 

 *आले.... आले... हो गणराया आले!!धृपद!!* 


 *भावाने भक्तीने मिळे हो मुक्ती,* 

 *गणराया येता होई ती प्राप्ती!* 

 *बुद्धीची देवता गणेश आले!!१!!* 


 *ढोल ताश्याच्या नादात हे आले,* 

 *गणराया संगे भक्त्त नाचले!* 

 *आले आले हो गणेश जी आले, !!२!!* 


 *गणेशासह रिद्धी सिद्धी आली,* 

 *घरा घरात तोरणं बांधली!* 

 *घरात मंगल घेऊन आले !!३!!* 


 *गंणराया येता अशुची गेले,* 

 *संशय सर्वत्र पळून गेले!* 

 *मना मनाचे संभ्रम मिटले!!४!!* 


Rate this content
Log in