गोवर्धन बिसेन

Children Stories Horror Inspirational

4.0  

गोवर्धन बिसेन

Children Stories Horror Inspirational

अजी को हातका आंबा

अजी को हातका आंबा

2 mins
222


कचेखनी एक रिठी गाव, पयलेको जमानोमा शायद वहा गाव रही रये। आब वहान एकही घर नाहात। वहा आमरो कुटुंबकी सामलाटवाली १८-२० बुड़ईनकी आंबाकी अमराई होती। पर आमरो बड़ेगाव लका ४-५ किलोमीटर दुर रहेवलका घरका/कुटुंबका लोक आमी नहान सेजन मुन आंबा उतरावन संग लिजात नोहता। आमरो नहान टुराईनला असो येको पयलेको अनुभव होतो। सकारी आंबा उतरावन कचेखनीपर जानकी चर्चा आमी आयक्या। दुसरो दिवस तसोच भयेव। आमी संग जान लाई मोठोईनको मंग् लग्या पर आमरी काही चली नही।

    आमरी बच्चा पार्टी दुपारको बेरा कोठामा रेसटीम/लुकाछुपी खेलन जम्या होता। वहां आमरो बाल संसदमा, "अज कोनतोही हालतमा कचेखनीको अमराईमा जानको।" असो प्रस्ताव ठेईस मोरोदुन एक सालको लहान मोरो टानीक काकान् अना येला अनुमोदन देईस मोहलाकोच रमस्या/रमेशन्। मीन् ठराव पास करेव। आमरी जानकी प्लानींग भयी। घर स्यायनोजीकी नजर चुकायशान मंग आमी बाहेर निकल्या। आमला कचेखनी माहीत नोहती। गावमाच आखरीको घर वालोला खबर लेया, "बाबाजी, कचेखनीको रस्ता कोनतो आय?" बाबाजी उलटो आमला खबर लेसे,"तुमी कायलाई कचेखनी जासेव।"  आमी सांग्या,"बाबाजी, आमरो अजीन् आमला आवन सांगीसेस।" ओन काही टेंशन न लेता मारेगांवको रस्तालका जान सांगीस। 

आमी दुय किलोमीटर को बाद मारेगांव पोहच्या पर आमला काही कचेखनी दिसीच नही। मारेगांव पार करस्यान आमी जंगलको रस्तालक सामने बढ़न लग्या। जसो जसो जंगलको अंदर जान लग्या तसो तसो आमला भेव लगन बसेव पर काही कचेखनी दिसतच नोहती। आमला का मालुम कचेखनी रिठी गांव आय अना वहान एकही घर नाहात। रस्ता सोड़शान आमी जंगलमा भटक्या। आमी कही आंबाका झाड़ सेत का मुन इत को उत फिरन बस्या। रमस्या कवन बसेव, "बाबा (मोला गावमा बाबा कसेती), आमला चकवान् भुलाईस। आता कसो करबीन।" अना आमी तीनही जन रोवन बस्या। ओतरोमाच एक मानुस डोस्कीपर लकडाईनकी मोरी धरशान आवताना दिसेव। ओन भी आमला रोवता देख लकड़ाकी मोरी डोस्कीपर लका उतरायशान जवळकोच झाड़ला टेकीस। अना आमला कोन आव मुन बिचारपुस करीस। आमी आपलो नाव अना अजीको नाव सांग्या। ओन ओको संग चलन सांगीस। आमी ओको मंग मंग चलन लग्या।

ओन मानुसन् मारेगांवमा मोरो मोठो भाईको सुसरो गोविंदा पटील घर पोहचाय देईस। मामाजीन् आमला बड़ेगाव सोड़ देईस। आमला कचेखनीको अमराई का आंबा त नही भेट्या पर अजीको हातका मोठा मोठा मोठा आंबा खानला जरुर भेट्या।


Rate this content
Log in