Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Inspirational

4  

V. Aaradhyaa

Inspirational

उनकी हो सकती है लड़ाई

उनकी हो सकती है लड़ाई

1 min
305


जब प्रेम में मृदु भावनाओं की,

       कभी हो जाती है रिहाई !

तभी दो दिल अलग हो जाते हैं,

       और हो जाती है जुदाई !


 दिल की कलम से प्रेम लिखना,

        खत्म ना होगी कभी रोशनाई !

जुदाई तो शरीर से होती है,

        रूह की तो रूह से है आशनाई!


 इश्क़ और हुस्न अगर संग रहें तो,

      ज़रूर हो सकती है उनकी लड़ाई !

लफ्जों में कहां ढल पाता है,

     हृदय की बातें कहाँ शब्दों में समाई.!



Rate this content
Log in