Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मुकेश कुमार ऋषि वर्मा

Children Stories

4  

मुकेश कुमार ऋषि वर्मा

Children Stories

चिड़िया रानी

चिड़िया रानी

1 min
240



चिड़िया रानी -चिड़िया रानी 

आओ बैठो 

दाना चुग लो, पी लो पानी ।

चिड़िया रानी...


चीं - चीं, चूं - चूं हरदम करती 

तिनका- तिनका जोड़ -तोड़ 

सुंदर नीड़ बनाती ।


चिड़िया रानी- चिड़िया रानी 

आओ बैठो 

हमें सुनाओ कहानी ।

चिड़िया रानी...


नित परिश्रम करना सिखलाती 

आंधी- तूफानों से लड़ 

हिम्मत की शिक्षा दे देती ।


चिड़िया रानी- चिड़िया रानी 

आओ बैठो 

दाना चुगलों, पी लो पानी ।

चिड़िया रानी...



Rate this content
Log in