Sp Jyoti Prabha

Drama Inspirational Others

4.5  

Sp Jyoti Prabha

Drama Inspirational Others

Child abuse

Child abuse

2 mins
641



           {VOICE OF A CHILD FROM MOTHER’S WOMB}


A WORLD FULL OF SHANGHAIERS , MOM !!!! DO YOU WANT ME TO COME OUT ??. I MAY BECOME THE REASON OF HAPPINESS FOR YOU BUT I AM A PRODUCT OF BUISNESS FOR THEM. I AM ALSO A HUMAN BEING, HAVING TWO EYES, TWO EARS, TWO HANDS, TWO LEGS AND EVERYTHING SAME AS THEM ,THEN WHY AM I BEING ABUSED?

NO,MOM I WILL NOT COME OUT THEY WILL SELL ME TO SOME HUMAN TRAFFICKERS…THEY WILL EXCRUCIATE ME BY TEARING MY EACH ND EVERY BODY PARTS TO SELL..THEY WILL DO RAPE AND WILL KILL ME AND THEY WILL MOVE FREELY AFTER COMMITING SUCH A DISTASTEFUL CRIME. THEY WILL FORCE ME TO MARRY AND WILL TORTURE ME MOM..AFTER ALL THESE WHAT WILL HAPPEN?? THE SOCIETY WILL BLAME ME AND I WILL COMMIT SUICIDE..

MEIN AAUNGI HAZAR SAPNE LEKE,PAR YEH DUNIYA NAHIN SEH PAYEGI…

MAA TU MUJHE ABHISE HI MAARDE, KYUNKI YEH DUNIYA TUJHE DOSHI TEHRAYEGI…

TU MUJHE ACHI PARWARISH DEGI YEH BHAROSA HAI MUJHE…

PAR INN DARINDON KA KYA KAREIN MAA , DEHSHAT MACHANA FITRAT HAI INKI..

KHUN KE PYASE HAIN YEH LOG, JALA JALA KE MAARENGE…

ABB ISS DUNIYA KA ASTITHVA HI KYA, JO HUM APNI PEHCHAN BANAYENGE…

GIRADO YEH BACHA AUR BATAO DUNIYA KO USKA KARAN..

TUMHARI AJANMI BETI HUN MEIN DHARTI MATA..

INN DARINDON KA DEHEN KARWAO..

MERI PUKAR SUNKAR KOI NAHIN AANE WALA MAA…

KYUNKI YEH DUNIYA KHUDGARZ HAI,INHE KOI FARAK NAHIN PADEGA…

BACHALO MUJHE MAA, BACHALO!!!!

EVERY YEAR MANY CHILD ARE BEING ABUSED AND KILLED… THEY ARE BEING HARMED, INJURED AND ARE A VICTIM OF SEXUAL ABUSEMENT . WE ARE SO MUCH EDUCATED BUT STILL WE ARE UNABLE TO STOP THIS CRIME. CHILDREN ARE THE FUTURE OF THIS WORLD.IF WE WILL HARM THEM ,WE WILL HARM OUR FUTURE.


*CHILDHOOD SHOULD BE LIKE RISING SUN WITH VERY BRIGHT GLAZE. IF IT WILL BECOME DARK AS AN ECLIPSE NIGHT, THEN REMEMBER IT WILL BECOME A NIGHTMARE FOR OUR OWN FUTURES.*


Rate this content
Log in

Similar english story from Drama