Win-win
Win-win
Some deserve to lose
Some deserve to win
I don’t deserve anything
Still
Whether I lose or win
I’m always in a situation of
Win-win
I always gain new things
For experimenting
I helped my opposition
In winning
That way
I’m in…
For me
It’s always win-win