Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

rajat sonar

Drama Tragedy Inspirational

4.0  

rajat sonar

Drama Tragedy Inspirational

Train of Liife

Train of Liife

1 min
259


๐ˆ ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ข๐ง ๐ญ๐ก๐ž ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง ๐จ๐Ÿ ๐ฅ๐ข๐Ÿ๐ž ๐ฐ๐ก๐ž๐ซ๐ž ๐Ÿ๐ž๐ž๐ฅ ๐š๐ง๐ ๐ญ๐ก๐ซ๐ข๐ฅ๐ฅ ๐ฐ๐ž๐ซ๐ž ๐š๐ฅ๐ฅ ๐ข๐ง ๐ซ๐ข๐Ÿ๐ž,

๐“๐ซ๐š๐ฏ๐ž๐ฅ๐ฅ๐ข๐ง๐  ๐Ÿ๐ซ๐จ๐ฆ ๐ญ๐ก๐ž ๐ก๐ข๐ ๐ก ๐‚๐ฅ๐ข๐Ÿ๐Ÿ, ๐Ÿ๐ซ๐จ๐ฆ ๐ฌ๐ข๐ฅ๐ž๐ง๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ฌ๐ก๐จ๐ซ๐ž ๐š๐ง๐ ๐๐ž๐ง๐ฌ๐ž ๐ฅ๐ž๐š๐Ÿ.


๐„๐ง๐ฃ๐จ๐ฒ๐ข๐ง๐  ๐ญ๐ก๐ž ๐ฃ๐จ๐ฎ๐ซ๐ง๐ž๐ฒ ๐ฐ๐ก๐ข๐œ๐ก ๐ฐ๐š๐ฌ ๐๐ซ๐ข๐ ๐ก๐ญ ๐€๐ง๐ ๐๐ž๐š๐ฎ๐ญ๐ข๐Ÿ๐ฎ๐ฅ,

 ๐๐ซ๐ž๐š๐ฆ๐ข๐ง๐  ๐ญ๐ก๐š๐ญ ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง ๐ฌ๐ก๐จ๐ฎ๐ฅ๐ ๐ซ๐ฎ๐ง ๐จ๐ง ๐ž๐ง๐๐ฅ๐ž๐ฌ๐ฌ ๐Ÿ๐ฎ๐ž๐ฅ.


๐“๐ก๐ž๐ซ๐ž ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ž๐จ๐ง๐ž ๐๐ซ๐ข๐ฏ๐ข๐ง๐  ๐ญ๐ก๐ž ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง,

๐ฏ๐ž๐ซ๐ฒ ๐ฌ๐š๐Ÿ๐ž๐ฅ๐ฒ ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฒ ๐ฉ๐ฅ๐š๐ข๐ง ๐š๐ง๐ ๐ฌ๐ฎ๐ซ๐ž๐ฅ๐ฒ ๐ก๐ž ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ง๐จ๐ญ ๐ญ๐ก๐ž ๐ฆ๐š๐ง.


๐Œ๐š๐ง๐ฒ ๐ญ๐ข๐ฆ๐ž๐ฌ ๐ข๐ญ ๐ฉ๐š๐ฌ๐ฌ๐ž๐ ๐ญ๐ก๐ซ๐จ๐ฎ๐ ๐ก ๐ญ๐ก๐ž ๐๐š๐ซ๐ค ๐ญ๐ฎ๐ง๐ง๐ž๐ฅ๐ฌ,

๐›๐ฎ๐ญ ๐ง๐จ๐ญ ๐ญ๐จ ๐ฐ๐จ๐ซ๐ซ๐ฒ ๐š ๐ฅ๐จ๐ญ, ๐ฉ๐š๐ฌ๐ฌ๐ž๐ง๐ ๐ž๐ซ๐ฌ ๐ฐ๐ข๐ญ๐ก ๐ฆ๐ž ๐’๐จ ๐‹๐ฎ๐ฆ๐ข๐ง๐จ๐ฎ๐ฌ.


๐€๐ฅ๐ฌ๐จ ๐จ๐ง๐œ๐ž ๐ญ๐ก๐จ๐ฎ๐ ๐ก๐ญ ๐œ๐š๐ฆ๐ž ๐ญ๐จ ๐ฃ๐ฎ๐ฆ๐ฉ ๐จ๐Ÿ๐Ÿ ๐จ๐Ÿ ๐ญ๐ก๐ž ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง,

๐ญ๐ก๐š๐ญ ๐๐š๐ฒ ๐ˆ ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ฌ๐จ๐ฆ๐ž๐ฐ๐ก๐ž๐ซ๐ž ๐ข๐ง ๐ฉ๐š๐ข๐ง.


๐ˆ ๐œ๐จ๐ฎ๐ฅ๐๐ง'๐ญ ๐œ๐ก๐š๐ง๐ ๐ž ๐ญ๐ก๐ž ๐ฉ๐š๐ข๐ง ๐›๐š๐œ๐ค ๐ญ๐จ ๐๐ž๐ฅ๐ž๐ญ๐ž, ๐ญ๐จ ๐ž๐ซ๐š๐ฌ๐ž ๐›๐ฎ๐ญ ๐ฌ๐ฎ๐ซ๐ž๐ฅ๐ฒ ๐ญ๐จ๐ฆ๐จ๐ซ๐ซ๐จ๐ฐ 

๐ˆ'๐ฆ ๐ ๐จ๐ข๐ง๐  ๐ญ๐จ ๐ฌ๐ญ๐š๐ง๐ ๐ญ๐š๐ฅ๐ฅ ๐ข๐ง ๐ ๐ซ๐š๐œ๐ž.


๐๐ž๐œ๐š๐ฎ๐ฌ๐ž ๐ˆ ๐ฐ๐š๐ฌ ๐ข๐ง ๐ญ๐ก๐ž ๐ญ๐ซ๐š๐ข๐ง ๐จ๐Ÿ ๐ฅ๐ข๐Ÿ๐ž ๐ฐ๐ก๐ž๐ซ๐ž ๐Ÿ๐ž๐ž๐ฅ ๐š๐ง๐ ๐ญ๐ก๐ซ๐ข๐ฅ๐ฅ ๐ฐ๐ž๐ซ๐ž ๐š๐ฅ๐ฅ ๐ข๐ง ๐ซ๐ข๐Ÿ๐ž.

                     


Rate this content
Log in

More english poem from rajat sonar

Similar english poem from Drama