Jahnavi atthuluri

Drama

5.0  

Jahnavi atthuluri

Drama

Things That Made Me Better

Things That Made Me Better

1 min
284


I stopped, my mom smiled

I faltered my dad, shushed

I wept, my friends embraced

I became a better person - when I accepted the good.

I became a better person - when I imagined the best.

I became a better person - when I started holding on to my values.


Listen to your heart, you can become a better person.

Push yourself forward, you can become a better person.

Honesty, forgiveness and helpfulness will make you a better person.

Always keep smiling.

Never give up!!


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama