Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sujatha Jagannathan

Abstract

1  

Sujatha Jagannathan

Abstract

Stardom

Stardom

1 min
83


Beautiful bay afloat,

Steps in a manner

Regarding stardom all over.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract