Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anonymous Little Creature

Romance inspirational others

4.0  

Anonymous Little Creature

Romance inspirational others

Single-Hearted Love

Single-Hearted Love

1 min
139


𝓑𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮 𝓲𝓼

𝓘𝓷𝓬𝓸𝓶𝓹𝓻𝓮𝓱𝓮𝓷𝓼𝓲𝓫𝓵𝓮 𝓹𝓪𝓲𝓷

𝓘 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓻𝓲𝓮𝓷𝓬𝓮𝓭.


𝓙𝓸𝓲𝓷𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓪𝓷𝓭𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮

𝓟𝓻𝓲𝓬𝓮𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓰𝓲𝓯𝓽 𝓘 𝓻𝓮𝓬𝓮𝓲𝓿𝓮𝓭.

𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓯𝓮𝓪𝓻, 𝓘 𝓬𝓸𝓵𝓵𝓪𝓫𝓸𝓻𝓮𝓭

𝓜𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾.


𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓵𝔂 𝓵𝓪𝓷𝓰𝓾𝓪𝓰𝓮

𝓘 𝓵𝓮𝓪𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝔂𝓸𝓾. 

𝓨𝓸𝓾 𝓵𝓲𝓿𝓮𝓭 𝓶𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱

𝓢𝓲𝓷𝓰𝓵𝓮-𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭𝓵𝔂.

𝓘 𝓯𝓸𝓻𝓰𝓸𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓾𝓰𝓰𝓵𝓮.

𝓨𝓸𝓾 𝓽𝓸𝓸𝓴 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮,

𝓜𝓸𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓘 𝓭𝓮𝓼𝓮𝓻𝓿𝓮𝓭.


𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓭𝓸𝓮𝓼𝓷'𝓽 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓪𝓼𝓽.

𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓪𝓹𝓹𝓻𝓸𝓪𝓬𝓱𝓮𝓼 𝓽𝓸𝔀𝓪𝓻𝓭𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓼𝓮𝓷𝓽.


𝓐𝓰𝓮 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝔀𝓲𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮.

𝓛𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓼 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓹𝓸𝔀𝓮𝓻𝓯𝓾𝓵 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓰𝓮.

𝓐𝓰𝓮 𝓬𝓪𝓷 𝓫𝓮 𝓬𝓸𝓾𝓷𝓽𝓮𝓭.

𝓘𝓷𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓶𝓸𝓾𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓵𝓸𝓿𝓮

𝓒𝓪𝓷'𝓽 𝓫𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓭𝓲𝓬𝓽𝓮𝓭.


𝓑𝓮𝓪𝓾𝓽𝔂 𝓯𝓪𝓭𝓮𝓼,

𝓗𝓮𝓪𝓵𝓽𝓱 𝓭𝓮𝓬𝓵𝓲𝓷𝓮𝓼,

𝓑𝓾𝓽 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓷𝓬𝓻𝓮𝓪𝓼𝓮𝓼,

𝓦𝓱𝓮𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓘 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓪𝓽 𝔂𝓸𝓾.


𝓨𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓶𝔂 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰.

𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓼 𝓰𝓻𝓮𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓽𝓱𝓪𝓷

𝓜𝓸𝓾𝓷𝓽𝓪𝓲𝓷.

𝓨𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓪𝓲𝓷𝓵𝓮𝓼𝓼.

𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓪𝔂, 𝓘 𝓶𝓮𝓽 𝔂𝓸𝓾.


𝓜𝓲𝓼𝓽𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓫𝓮𝓬𝓪𝓶𝓮

𝓣𝔀𝓲𝓼𝓽𝔂.

𝓐𝓯𝓽𝓮𝓻 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓮𝓷𝓽𝓻𝔂.

𝓘 𝓶𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓫𝓮 𝓿𝓪𝓷𝓲𝓼𝓱𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶

𝓘𝓯 𝔂𝓸𝓾 𝔀𝓮𝓻𝓮𝓷'𝓽 𝓶𝔂

𝓑𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓱𝓪𝓵𝓯.


𝓜𝔂 𝓹𝓻𝓮𝓬𝓲𝓸𝓾𝓼 𝓰𝓲𝓯𝓽,

𝓘 '𝓶 𝓹𝓻𝓸𝓾𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮

𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓬𝓸𝓷𝓼𝓸𝓻𝓽. 


𝓓𝓮𝓪𝓻 𝓑𝓮𝓵𝓸𝓿𝓮𝓭,

𝓘 𝔀𝓪𝓷𝓷𝓪 𝓫𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓵𝓲𝓯𝓮.

𝓣𝓸 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓪𝓻𝓴𝓷𝓮𝓼𝓼.

𝓣𝓸 𝔀𝓲𝓹𝓮 𝓸𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓲𝓷 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓹𝓪𝓲𝓷.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Romance