Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Muskaan Kukreja

Romance

4.8  

Muskaan Kukreja

Romance

An Unexpected Thief

An Unexpected Thief

1 min
155


I remember the first time we met and the earth stopped spinning.

I knew it was the end's beginning.


My life turned into a beautiful mess.

She played with my feelings like a game of chess.


She was none other than love;

With my feet grounded, I soared in the sky, high above.


I liked how she smiled before tearing me apart.

I liked how, so effortlessly, she always stole my heart.


I loved every moment of it.

Because finally, every broken piece seemed to fit.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Romance