Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhiram Sahoo

Others

3  

Abhiram Sahoo

Others

ଶେଫାଳି ଢାଳୁଛି ଲୁହ

ଶେଫାଳି ଢାଳୁଛି ଲୁହ

1 min
7.1K


ଶୀତ ସକାଳର ଝରା କାକରରେ

ଶେଫାଳି ଢାଳୁଛି ଲୁହ

ଓଠରୁ ହସ ତା' ମଉଳି ଝଡୁଛି

ପାଖୁଡା ପାଖୁଡା କୋହ ॥

ଭଅଁର ଛୁଇଁନି ଆଦରରେ ତାକୁ

ଛୁଇଁନି ବି ପ୍ରଜାପତି

କେହି ବି ମାଗିନି ଆଦରରେ ତାକୁ

ଲାଜଭରା ଅନୁମତି

ସୁନା ସକାଳର ଅବିରରେ କେବେ

ସଜେଇପାରିନି ମୁହଁ ॥

ଭିଜା ମହକରେ ପାରିନି ସେ କାହା

ପ୍ରୀତିର ଝରକା ଖୋଲି

ଝଡିବା ଆଗରୁ ଦିନେ ବି ଦେଇନି

କାହାର ଆଞ୍ଜୁଳି ଭରି

ନୀରବ ରାତିର ସାଥୀ ସିନା ସିଏ

ସକାଳେ କାହାର ନୁହଁ ॥

×××

# ଅଭିରାମ ସାହୁ ।


Rate this content
Log in