Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SHIBA SHANKAR DAS

Others

4.6  

SHIBA SHANKAR DAS

Others

କହିବି କାହାକୁ ଶୁଣିବ କିଏ

କହିବି କାହାକୁ ଶୁଣିବ କିଏ

1 min
299


କହିବି କାହାକୁ ଶୁଣିବ କିଏ ଆମ ସମାଜର କଥା ,

ଯେତେ ବି କହିଲେ ସରିବ ନାହିଁ ଆମ ସମାଜର ଗାଥା ।


ଜାତିପ୍ରଥା ଆମ ସମାଜର ମେରୁଦଣ୍ଡ ପରି ହୋଇଛି ଠିଆ ,

ଜାତିପ୍ରଥା ନାମେ ଚାରିଆଡ଼େ ଏବେ ଜଳୁଛି ହିଂସାର ନିଆଁ ।


ଗରିବ ଖାଉଛି ଏଠି ବାସୀ ତୋରାଣି ଗୋଟିଏ ଓଳିକ ପାଇଁ ,

ଧନୀ ଫୁଙ୍କଇ ଦାମୀ ସିଗାରେଟ ଧୂଆଁ ବହେ ସାଇଁ ସାଇଁ ।


ଧର୍ମ ନାମେ ଚାଲଇ ଏଠି ରାଜନେତାଙ୍କର ଗାଡ଼ି ,

ସୁଶାସନ ନାମେ ଏଠି ଯାଏ କୁଶାସନର ଗାଡ଼ି ମାଡ଼ି ।


ନାରୀ ସମାଜରେ ଆଜି ଦେଖ ହେଉଛି ପୀଡ଼ିତ ,

ଯେତେ ନେତା ଦେଖ ଆଜି ଅପରାଧରେ ଜଡ଼ିତ ।


କହିବି କାହାକୁ ଶୁଣିବ କିଏ ଆମ ସମାଜର କଥା ,

ଅପାଠୁଆ ରାଜନେତାଙ୍କ ଆଗେ ପାଠୁଆ ନୁଆନ୍ତି ମଥା ।


ଚାକିରୀ ନାଆରେ ଶିକ୍ଷ୍ୟବ୍ୟବସ୍ତା ଆଜି ଗଲାଣି ଭୁଶୁଡ଼ି ,

ଶିକ୍ଷିତ ସମାଜ ଆଜି ଚାକିରୀ ଆଶାରେ ଦିଅଇ ଖାଲି ରଡ଼ି ।


ଚାକିରୀ ଗଲାଣି ଚୁଲି ମୁଣ୍ଡକୁ ବହି ହେଲାଣି ଜାଳ ,

ଚାକିରିଆ ପୁଅ ଚାକିରିଆ ହୁଏ ଗରିବ ଧରେ ଭିକ୍ଷା ଥାଳ ।


ବିନା ଲାଞ୍ଚରେ ଚାକିରୀ ମିଳିବା ବାମନକୁ ଚାନ୍ଦ ମିଳିବା ସମ ,

ଛୋଟ ମୋଟ ଖଣ୍ଡେ ଚାକିରୀ ପାଇଁ ଗରିବଟେ କରେ ନୀଚ୍ଚ କାମ ।


ଶିକ୍ଷିତ ସମାଜ ଆଜି ଅଶିକ୍ଷିତ ହୁଏ ଦୁର୍ମୂଲ୍ୟ ଚାକିରି ଆଶାରେ ,

ବେକାରୀ ସମସ୍ୟା ବର୍ଦ୍ଧିତ ହୁଏ ଦେଶ ବୁଡେ଼ ଦେଖା ନିଶାରେ ।


କହିବି କାହାକୁ ଶୁଣିବ କିଏ ଆମ ସମାଜର କଥା ,

ଆଜିର ଏହି ଦୁଃଖୀ ସମାଜରେ କିଏ ଶୁଣିବ ଗରିବର ବ୍ୟଥା ।



Rate this content
Log in