Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vishal Ajmera

Others

3  

Vishal Ajmera

Others

हम चलते रहे

हम चलते रहे

1 min
6.8K


हम चलते रहे

वक़्त गुजरता रहा ।

जाने कितने मौसम

जीवन करवट बदलता रहा ।

अंगड़ाइयाँ, रुसवाईयाँ

कभी धूप, कभी धुँधली परछाइयाँ ।

अंधेरों में भी तपता रहा

नासमझ कभी गिरता, कभी सँभालता रहा ।

हम चलते रहे

वक़्त गुज़रता रहा ।

 

थम जाऐ वक़्त भी

तो क्या मज़ा है । 

ज़िन्दगी बिन सफ़र के

बेमौत ही सज़ा है ।

हर तज़ुर्बे को

ज़िन्दगी के धागों में पिरोता रहा ।

हम चलते रहे

वक़्त गुजरता रहा ।


Rate this content
Log in