ସବୁଜିମା
ସବୁଜିମା
1 min
278
ଏ ଜୀବନ ର ସବୁ ସ୍ବପ୍ନ ତୁମେ,
ସମାହାର ସବୁ କାମନାର,
ମନ ବନ ର ଶ୍ୟାମଳ ସୁଶୋଭିତ ସବୁଜିମା ତୁମେ,
ଥୁଣ୍ଟା ଗଛର ଗହଳ ପତ୍ରରାଜି,
ମରୁ ମରିଚୀକା ନୁହଁ ତୁମେ ଧନ',
ତୁମେ ତ ସେଇ ଯେ ବେଳାଭୂଇଁ ର ସରସ ସୁଠାମ ଶିଳ୍ପୀ ଟିଏ;
ଯିଏ ଖାଲି ସ୍ପର୍ଶ ମାତ୍ରରେ କରିଛ
ଜୀବନ୍ତ ସୁଲକ୍ଷଣୀ ମୂର୍ତ୍ତିଟେ ମତେ ।