Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sujata Routray

Others

3  

Sujata Routray

Others

ପ୍ରିୟ ଖେଳ

ପ୍ରିୟ ଖେଳ

1 min
322


ଖେଳ କରଇ ମହାମେଳ

ଦୂର କରଇ ଗଣ୍ତଗୋଳ

ଦେଶ ଦେଶ ମଧ୍ଯେ ବଢାଏ ବନ୍ଧୁତା

ଦୂର କରାଏ ବର୍ଷ ବର୍ଷର ତିକ୍ତତା

କ୍ରିକେଟ ଖେଳର ମଜ୍ଜା ନିଆରା

ଲୋକଙ୍କ ପ୍ରିୟ ଖେଳ ଏହା ପରା

ସମର୍ଥକଙ୍କ ତାଳିରେ ଫାଟେ ପଡିଆ

ଏହି ଖେଳ ଅଟେ ଅତି ବଢିଆ ।


Rate this content
Log in