Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Monalisa Mallick

Others

4.2  

Monalisa Mallick

Others

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
219


ପ୍ରେମ ଚିରନ୍ତନ, ପ୍ରେମ ସତ୍ୟ          

ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ଛଳନାର ପତୀକଟିଏ।   

         

ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ଦିଗହରା ପକ୍ଷୀଟିଏ ପରି           

କେଉଁ ଡାଳରେ ଯେ ବସିଯିବ ।         


ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ଆକାଶର ମେଘଟିଏ ପରି           

କେତେବେଳେ ବରଷିଯିବ ଧରିତ୍ରୀର ଉପରେ।     


ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ଝରଣାର ପାଣି ପରି             

କେତେବେଳେ କେଉଁ ଆଡକୁ ବୋହି ଯିବ ।     


ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ସକାଳର ସୂର୍ଯ୍ୟଟି ପରି           

କିରଣ ପ୍ରଦାନ କରି ଚାଲିଯିବ ।         


 ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ରାତ୍ରିର ଶୀତଳ ଚନ୍ଦ୍ରଟିଏ ପରି          

ଅନ୍ଧକାରରେ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ଢାଳିଦେଇ ଯିବ ।      


ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ରାତ୍ରିର ଅନ୍ଧକାର ପରି            

ଜୀବନକୁ ଅନ୍ଧାର କରିଦେଇ ଚାଲିଯିବ ।       


ପ୍ରେମ କେବେ ପୁଣି             

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସାତ ରଙ୍ଗ ପରି          

ଜୀବନକୁ ରଙ୍ଗୀନ କରି ଚାଲିଯିବ ।



Rate this content
Log in