Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Monalisa Mallick

Others

4.1  

Monalisa Mallick

Others

ଅଭୁଲା ସୄତି

ଅଭୁଲା ସୄତି

1 min
190


ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ପଚାରିଲ ତୁମେ      

    ତୁମେ ଯେ କିଏ ।                           

ସବୁ ଜାଣିକରି ଚାଲିଗଲା ଯିଏ   

      ତୁମକୁ ପର କରି ।                   

   ଶେଷ ଦେଖାବେଳେ ଦେଇଗଲା ସିଏ 

        ଅନେକ ଲୁହର ବନ୍ୟା ।    

   ଗଲାବେଳେ କହିଦେଇ ଗଲା

      ଭୁଲିଯିବ ମତେ ସିଏ ।        

  ଭୁଲିଗଲା ଯିଏ ଭୁଲିଯାଉ ପଛେ

          ମୁଁ ତ ରଖିବି ମନେ ।            

      ମନେ ନ ପଡୁ ମୋ କଥା ତାର   

           ଖୁସିରେ ରହୁ ସେ ଦିନେ ।      

 ଗଢିଥିବା ସୌଧ ଭାଙ୍ଗିଦେଇ ଗଲା

ମନେ ତା ନ ପଡୁ ଦିନେ ।         

ଭୁଲି ହେବ ନାହିଁ କଥା ତୋର ଯେତେ

                     କହିଥିଲୁ ମତେ ତୁହି

    ଭୁଲିଗଲେ ତୁହି ଭୁଲିଯାଆ ପଛେ

                    ମୁଁ ତ ରଖିବି ମନେ ।


Rate this content
Log in