Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pt.Abhaya Kumar Tripathy Sharma

Others

4  

Pt.Abhaya Kumar Tripathy Sharma

Others

କନ୍ଧ କବି ସେ...

କନ୍ଧ କବି ସେ...

1 min
406


କନ୍ଧ ଗଳିର ଅନ୍ଧ କବିସେ

ଜନମରୁ ଅପାଠୁଆ

ଦିବ୍ୟ ଆଲୋକ ଦେଇ ଜଗତକୁ

ତୁଟାଇ ଅହଂର ମାୟା l


ହେ ଦିବ୍ୟ ପୁରୁଷ ଆଉଥରେ ଆସ

ନବୀକରଣ ନିମନ୍ତେ

ମିଛ ମାୟା ମୋହ ଅହଂକାରେ ପଡ଼ି

ଜଗତ ଉଜୁଡି ଯାଏ l


ଏପରି ଭାବନା ଆଉକେ କରିବ

ଜଗତ ଉଦ୍ଧାର ପାଇଁ

ନିଜ ଜୀବନକୁ ନର୍କରେ ପକାଇ

ଅନ୍ୟର ହିତ ସାଧଇ l


ଦିବ୍ୟ ଚେତନା ଦିବ୍ୟ ଭାବନା

ହୃଦରେ ତୁମ ଜାଗିଲା

ସେହି ଚେତନାରେ ଉଦବୁଦ୍ଧ ହୋଇ

ଜୀବନ ଉଦ୍ଧାର ହେଲା l


ଅହିଂସାରେ ରହି ସତ୍ୟର ସନ୍ଧାନ

ପାଇଥିଲ ପୁଣ୍ୟଦେହା

ସେଥିପାଇଁ ସିନା ବିଶ୍ୱ ଝୁରୁଅଛି

କହୁଛି ମୁହଁରେ ଆହା l


ଆଖି ନଥାଇକି ଦିବ୍ୟ ଦ୍ରଷ୍ଟା ହେଲ

ଆଖିଥାଇ ଆମ୍ଭେ ଅନ୍ଧ

ଚାକଚକ୍ୟ ଭରା ଜୀବନ ଜିଇଁକି

ସମାଜ ସାଜିଛି କନ୍ଧ l


ହେ ଦିବ୍ୟ ପୁରୁଷ ଆଉଥରେ ଆସ

ଧରା ହେଉ ଉତ୍ସାହିତ

କୁପଥରେ ଯାଇ ମାନବ ସମାଜ

ଭୁଲି ନଯାଉ ତା ପଥ l


Rate this content
Log in