କିଛି ଲୁଚାଇବିନି ତୁମକୁ
କିଛି ଲୁଚାଇବିନି ତୁମକୁ
1 min
8
ତମେ ନ ଆସିଲେ ନାହିଁ
କହିଦିଅନା ;
ମଳକୁ ନେଇଆସି ନେସିଦେଉ
ତୁମ ଦେହର ବାସ୍ନା।
ଜାଣିଛନା,
ଅନ୍ଧାର କୁ ଭୟ ଲାଗେ
ମାଗିଆଣ ଜହ୍ନଠାରୁ
ଟିକିଏ ଜୋଛନା
କହିଦିଅନା,
ଗୋଲାପକୁ ଭଲ ପାଏ
କଣ୍ଟାରେ ତା,ନଦେଉ ଆଘାତ
ତୁମ ପ୍ରତିକ୍ଷାରେ ହେଇଯାଉ
ଏ ଜୀବନ ଅନ୍ତ।