Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarsini Das.PriYa❤️

tragedy

5.0  

Priyadarsini Das.PriYa❤️

tragedy

କଅଁଳ ଶିଶୁ

କଅଁଳ ଶିଶୁ

1 min
205




ମାତୃଗର୍ଭରୁ ଜୀବନ ସଞ୍ଚରି

ଧରାରେ ପତିତ ହୋଇ

କୁଆଁ କୁଆଁ ଡାକ ଦିଏ

ସିଏ ହିଁ କଅଁଳ ଶିଶୁ ।


ନା ଥାଏ ତା ପାଶେ

ପର ଆପଣାର ଭେଦ

ନା ଥାଏ ହିଂସା, ଇର୍ଷାର ଭାବ

ଅଧରେ ଖାଲି ଥାଏ ନିଷ୍ପାପ,

ମନଲୋଭା ହସ ।


ହେଲେ ଜାମୁକାଶ୍ମୀର ର ସେ ଅସିଫା

କଣ ନ ଥିଲା ଶିଶୁ ????

କାଠୁଆର ସେ ନାବାଳିକା ପାଖରେ

କଣ ନ ଥିଲା ଶିଶୁ ମନୋଭାବ ???


ତେବେ ସେ କାହିଁକି ହେଲା ବଞ୍ଚିତ

ଆବିଳତା ବିହୀନ ସ୍ନେହ ଠାରୁ ???


ଏ ମଣିଷ କଣ

ଦୈହିକ ଆସକ୍ତିରେ ଏତେ ବଶ ?

ଯାହାର ପୂରଣ ପାଇଁ କଅଁଳ ଶିଶୁ କୁ

ଟାଣିବିଦାରି ରଖୁ ନାହାଁନ୍ତି ଲେସ ।


ସତରେ କଣ ଭସ୍ମୀଭୂତ ହୋଇ ଯାଇଛି

ପାଶବିକ ପୁରୁଷତ୍ବ ମନରୁ ସ୍ନେହ,ଦୟା ??


ଆଜିର ଶିଶୁ ସଙ୍କଟ ଘେରରେ

ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟତ ଏବେ

ରକ୍ତମୂଖା ପିଶାଚ ରୂପୀ ମାନବ ଘେରରେ ।


ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ତା ପାଇଁ

ମାଡିଆସୁଛି ବିପଦ

ପ୍ରତିଟି ଶିଶୁର ସୁରକ୍ଷା ପାଇଁ

ଆମେ ହିଁ ହେବୁ ଜାଗ୍ରତ ।


♡♡**~Priyadarsini Das~**♡♡

*Asst teacher *

● R.K.U.P.School,Vellora,Balasore ●


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from tragedy