Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Pattnayak

Others

3  

Santosh Pattnayak

Others

ଜାତିବାଦି ଛାଡ଼ି ସରବେ ହସିବା ବିଜୟ ଧ୍ବଜାର ତଳେ

ଜାତିବାଦି ଛାଡ଼ି ସରବେ ହସିବା ବିଜୟ ଧ୍ବଜାର ତଳେ

1 min
54



ମୁକ୍ତାକାଶ କୋଳେ ଲହରେ ତ୍ରିରଙ୍ଗା 

  ବଖାଣି ଗୌରବ ଗାଥା 

 ସ୍ଵାଧିନ ଭାରତ ବିଜୟ ଧ୍ୱଜା'ଏ

    ଚରଣେ ନୂଆଁଅ ମଥା ।

ହଜିଛି ଗୌରବ ଲୁଚିଛି ବୈଭବ

  ଶାସକ ଆଜି ଶୋଷକ

ଅମୂଲ୍ୟ ରକତ ଢ଼ାଳୁଛି ସୈନିକ

   ବିଷ ଆଦରେ କୃଷକ ।


ସ୍ବାର୍ଥକୁ ଆଦରି ସ୍ବାଭିମାନ ବନ୍ଧା

  ଜନନୀ ସମ୍ମାନ ବିକି

 ଜନନୀ ବି' ଏଠି ନିର୍ଦ୍ଦୟ ସାଜୁଛି

  ସନ୍ତାନକୁ ତାର ଫିଙ୍ଗି ।

ଆଦର୍ଶବାଣୀକୁ ଧିକ୍କାରୁଛି ମନ

  ଚାଲୁଛି ଅନୀତି ତାଳେ

ମାନ ସନମାନ ବିକିରି ଚାଲିଛି

   ଅର୍ଥ ଖର୍ଚ୍ଚ ଆଢୁଆଳେ ।


ମାତୃଭାଷା ଭୁଲି ବିଦେଶୀ ଭାଷାରେ

   ଶିକ୍ଷା ପଦ୍ଧତି ତିଆରି

ସଂସ୍କୃତି ବିହୀନ ଶିକ୍ଷାକୁ ଆଦରି

   ଯୁବକ ଏଠି ବେକାରୀ ।.

ଭାଷଣ ବାଜିରେ ସରୁଛି ଦିବସ

    ତୁଛା ମିଛ ଆସ୍ଫାଳନ

ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଗଣ ମଞ୍ଚରେ ଗାଆନ୍ତି

   ଘୋଷା "ଜନ ଗଣ ମନ" ।


କନ୍ୟା ରତନକୁ ଚିହ୍ନନ୍ତିନି ଜନେ

   ବୃଦ୍ଧ-ବୃଦ୍ଧା ହୀନିମାନ

ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି ସୀମା ଟପିଲାଣି

     ସହା ସେଇ ଜନାର୍ଦ୍ଦନ ।

ସ୍ବରାଜ ସପନ ଉଭେଇ ଯାଇଛି

     ନାହିଁ ଆଉ ଭାତୃଭାବ

ଉତ୍ଥାନ ଆଳରେ ଶାସକ ଗଢ଼ିଛି

     ଜାତିଆଣ ଭେଦଭାବ ।


ସାହାସ ଶକତି ଦିଅ ମହାବାହୁ

  ଦିଅଏକ ମହାପୁରୁଷ

 ଉଜୁଡା ଦେଶକୁ ସଜାଡି ପାରିବ

   ସମ୍ପର୍କର ହୋଇ ଦାସ ।   

ଆସନ୍ତା ଦିବସେ ମୋ'ଦେଶ ଜନତା

    ବିଜୟ ଧ୍ବଜାର ତଳେ

ଜାତିବାଦ ଛାଡ଼ି ସରବେ ହସନ୍ତୁ

   ଭାରତ ମାତାର କୋଳେ ।

     


Rate this content
Log in