PUSPALATA SAHOO

Others

3  

PUSPALATA SAHOO

Others

ହାଟ

ହାଟ

1 min
192


ଜୀବନ ହାଟରେ ଆମେ 

ଜଣେ ଜଣେ ହାଟୁଆ 

ହାଟ ସରିଗଲା ପରେ 

ବାହୁଡ଼ିବା ନିଜର ପଥରେ ||

କିଏ ସ୍ୱର୍ଗ ତ କିଏ ନର୍କ 

ଯେ ଯାହାର କର୍ମ ଅନୁସାରେ 

ଯିବାକୁ ପଡିବ ତା ବାଟରେ 

କେହି କାହାକୁ ରୋକି ପାରିବନି ||

ଭଲ କର୍ମ କଲେ ଜୀବନେ 

ମିଳିବ ସ୍ୱର୍ଗରେ ସ୍ଥାନ 

ବୈକୁଣ୍ଠ ପୁରରେ ବିଷ୍ଣୁଙ୍କ ଚରଣେ 

ନ ହେଲେ ନର୍କରେ ବି ମିଳିବନି ଜାଗା ||

ସେଥିପାଇଁ କର୍ମ ହିଁ ମହାନ 

କର୍ମ ରେ ଜିଣିବା ମଣିଷ ହୃଦୟ 

ଭଲ ଆଉ ଭେଲ ଭିତରେ 

ପାର୍ଥକ୍ୟ ବୁଝି ଆଗକୁ ସତର୍କ ହେବା ||

ହାଟରୁ ସଉଦା ସରିବା ଆଗରୁ 

ବାଛି ନେବା ଭଲର ପଥ 

ଯାହା ଆମକୁ ଅମର କରିବ 

ସାରା ଜୀବନ ସଭିଙ୍କ ପାଖରେ ||


Rate this content
Log in