Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଅକ୍ଷୟ କୁମାର ବେହେରା

Others

4  

ଅକ୍ଷୟ କୁମାର ବେହେରା

Others

ଏଇତ ଜୀବନ

ଏଇତ ଜୀବନ

1 min
338



ପିତା ମାତା ପ୍ରେମେ ଗଢା ଏ ଶରୀର

ମାତୃ ଗର୍ଭେ ପାଇ ସ୍ଥାନ,

ସଂସାର ସୃଷ୍ଟିରେ ସୃଷ୍ଟି କର୍ତ୍ତା ପ୍ରଭୁ

କରିଲେ ଜୀବନ ଦାନ ।


ଜୀବନ ରୂପରେ ଆତ୍ମା ସଙ୍ଗେ ଅଛି

ବାସ ଯହିଁ ନାରାୟଣ,

ଯୋଡି ଦେଇଛନ୍ତି ହୃଦୟ ତା ସଙ୍ଗେ

ବିବେକ ସୁବୁଦ୍ଧି ଜ୍ଞାନ ।


ପଞ୍ଚଭୂତ ମିଶି ଶରୀର ହୋଇଛି

ସଙ୍ଗେ ପୁଣି ପାଞ୍ଚ ମନ,

ଷଡ ରିପୁ ସାଥେ ପାଞ୍ଚଟି ଇନ୍ଦ୍ରିୟ

ଖଞ୍ଜିଛନ୍ତି ଭଗବାନ ।


ବାୟୁ, ଜଳ, ତେଜ, ଆକାଶ, ପୃଥିବୀ

ପଞ୍ଚଭୂତ ବୋଲି ଜାଣ,

ଆମନ, ବିମନ, ସୁମନ, କୁମନ

ମନ 'ପଞ୍ଚମନ' ଶୁଣ ।


କାମ, କ୍ରୋଧ, ଲୋଭ, ମୋହ, ମାୟା, ହିଂସା

ଷଡରିପୁ ଅଟେ ଏଇ,

ଚକ୍ଷୁ, ନାଶା, ଜିହ୍ବା, କର୍ଣ୍ଣ, ଚର୍ମ ଘଟେ

ପଞ୍ଚ ଇନ୍ଦ୍ରିୟ ଅଟଇ ।


ମନ, ଇନ୍ଦ୍ରିୟ ଓ ଷଡରିପୁ ତୁମେ

ବଶ କରିଥିଲେ ଯାଇ,

ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମ, ଶ୍ରଦ୍ଧା, ଭକ୍ତି, ଦାନ, ଜ୍ଞାନ

ହୃଦେ ଜାଗ୍ରତ ହୁଅଇ ।


ସତ୍ୟ, ଶାନ୍ତି, ଦୟା, କ୍ଷମାର ପଥରେ

ହୋଇ ପାରିଲେ ବାଟଇ,

ତୃଟି ନ ହୁଅଇ ପାପ ନ ଲାଗଇ

ବେଦ ଓ ଶାସ୍ତ୍ର କହଇ ।


ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳେ ସାଂସାରିକ ହୋଇ

ପ୍ରଭୁ ପାଦେ ଲୟ ଦେଇ,

କର୍ମ କରୁଥିଲେ ବିଭୁ କୃପା ବଳେ

ଜୀବକୁ ମୋକ୍ଷ ମିଳଇ ।


ଦୀନ ହୀନ ଜନ ଅକ୍ଷୟ ବଚନ

ସାଧୁ ନ ଧରିବ ଦୋଷ,

ଧର୍ମର ପଥରେ ବାଟ ଚାଲିବାକୁ

ସ୍ନେହରେ ଦିଅ ଆଶିଷ ।




Rate this content
Log in