Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradeep Panda

Children Stories

4  

Pradeep Panda

Children Stories

ବର୍ଣ୍ଣମାଳା ଗୀତ

ବର୍ଣ୍ଣମାଳା ଗୀତ

2 mins
23.1K



*ଓଡ଼ିଆ ଅକ୍ଷରେ କାର୍ଟୁନ ଶିକ୍ଷା* ର

*ବର୍ଣ୍ଣମାଳା ଗୀତ*

** ଟି ଚାହିଁଛି ଆଖି ତରାଟି,

** ର ମୁଣ୍ଡେ ଦେଖ ଲମ୍ବା ଚୁଟି ।

** ସାଜିଛି ଆମ ଗାନ୍ଧୀ ବୁଢ଼ା,

** ର କାଳିଆ ନିଶଟି ମୋଡା ।

** ର ଦେଖ ନାକଟି ଚେପେଟା,

** ର ଗଣିବ ଜଟ କେତେଟା ।

** ର ମୁହଁ ସଦା ଗାରୁ ଗାରୁ

** ଟି ସାଜିଛି ନେତାଙ୍କ ଗୁରୁ ।

** କହେ ଆମ ଏକତା କଥା,

** ଟି ସାଜିଛି ଜଗତ ଜିତା । 

** ର ନାକ ତଳେ ନିଶ ଥିବ,

** ଟି ସାଜିଛି ଅଜବ ଜୀବ ।

** କୁ ହୋଇଛି କୋରନା ଜର,

** କୁ ଘାରିଛି ଭୁତାଣୁ ଡର ।

** ଟି ସାଜିଛି ନିପଟ ଗଧ,

** ର ଗର୍ଜନେ ଥରୁଛି ପାଦ ।

** ଟି ବସିଛି ବେଙ୍ଗ ପରି,

ଆଗକୁ ଯିବ ସିଏ ଡିଆଁ ମାରି ।

** ର ଚମକେ ଚନ୍ଦନ ଟୋପା,

** ଟି ଚାହିଁଚି ହୋଇଣ ଖପ୍ପା ।

** ସାଜିଛି ବାବା ଜଟାଧାରୀ,

** ର ଝମେଲା ହେଉନି ବାରି ।

** ର ଜଞ୍ଜାଳ କମୁନି ତିଳେ,

ବସି ଭାବେ ସଦା ସଞ୍ଜ ବେଳେ ।

** ଟି ଶୁଣେନି ଟାହି ଟାପରା,

** ଟି ଠକକୁ ଦିଏନି ଧରା ।

** କୁ ମାଡୁଛି କୋରନା ଡର,

** ଟି ଢୋଳାଏ ଘର ଭିତର,

** ର ମୁହଁଟି ଵହୁତ ଟାଣ,

ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ ଯାକି ବଞ୍ଚାଏ ପ୍ରାଣ ।

** ଟି ସବୁବେଳେ ତରତର,

** ଟି କହେ ଟିକେ ଥୟ ଧର ।

** ର ମୁଣ୍ଡେ ଦେଖ ଦାଦା ଟୋପି,

** ଟି ଯାଇଛି ରାଗରେ କମ୍ପି ।

** ରେ ଆଙ୍କ ନୀଳରକ୍ତ କଙ୍କଡ଼ା,

ବୁଲନ୍ତି ସଦା ହୋଇଣ ଯୋଡ଼ା ।

** କୁ ମାନୁଛି ଧଳା ପଗଡି,

** ଟି ବସିଛି ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ ମୋଡି ।

** ଟି ହସୁଛି ବୋବାଲ ହସ,

** ର ଦେଖ ଭୟଙ୍କର ନିଶ ।

** ଟି ମୋ ମନର ମାଆ ପରି,

** ଟି ଯମର ସାଙ୍ଗର ଶାଳୀ ।

** ର ପାଟିରେ ରସମଲେଇ,

** ଟି ବସିଛି ପେଟ ଫୁଲାଇ ।

** କୁ ଶୋଭେ ଫ୍ରେଞ୍ଚକଟ୍ ଦାଢି,

** ଟି ଚାହିଁଛି ପାଟି କାମୁଡ଼ି ।

** ପରି ନାହିଁ ସରଳ ଲୋକ,

** ଟି ହସେ ଭୁଲି ନିଜ ଦୁଃଖ ।


Rate this content
Log in