Akankshyamayee Dash

Children Stories

2  

Akankshyamayee Dash

Children Stories

ଭାରତ

ଭାରତ

1 min
77


ଭାରତ ଶାସନ କିଏ କହେ ମନ

ଯିଏ ଯେଉଠୀ ଥିଲେ ବି ଖାଲି

ଭାରତୀୟ ନାରୀ ,ଆମେ ସଭିଏ

ତାଙ୍କୁ ହରାଉ ପାରି

 ଭାରତ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ସ।ର୍ବ ଭୋମ୍ୟ ରାଷ୍ଟ୍ର

ଯେଉଠୀ ଥିଲେ ବି ଆମେ ତାଙ୍କ ପ୍ରତିଷ୍ଠା

ଭାରତ ଏକ ସା୍ବଭୌମ ରାଷ୍ଟ୍ର ।


Rate this content
Log in