Akankshyamayee Dash

Others

2  

Akankshyamayee Dash

Others

ଭାଈ

ଭାଈ

1 min
159


ଆଜି ଅଟେ ବିଶ୍ଵ ଭାତ୍ରୁ ଦିବସ

ଭୁଲି ଅଭିମାନ ରାଗ ବିଦ୍ୱେଷ

ସଭି କୁ ଦେବା ଏହି ସନ୍ଦେଶ

ଆମେ ସଭିଏଁ ପରା ମଣିଷ ,

ଜାତି ଧର୍ମ,ବର୍ଣ୍ଣ,ବିଭେଦ ଲେଶ,

ନାହିଁ ଆମ ମନ ହୃଦୟ ପାସ,

ପିତା ସଭିଙ୍କର ଜଗତ ଇଶ

ଭାବେ ବନ୍ଧା ହୋଇଥିବା ଅବଶ୍ୟ

ସଭିଙ୍କ ତ ରକତ ନାଲି ସଦୃଶ

ନାହିଁ କିଛି ଭିନ୍ନ ଏକ।

ସେ ରସ ଚିନ୍ତି ଆନ ଓଠେ

ଖେଳାଇ ହସ ବିତିରିବା

ପ୍ରେମ ପ୍ରୀତି ପିୟୁସେ ।।


Rate this content
Log in