Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Pattnayak

Others

2.6  

Santosh Pattnayak

Others

ବାସ୍ତବତାଟିକୁ ହେଜିବା

ବାସ୍ତବତାଟିକୁ ହେଜିବା

1 min
43



ସାଧାରଣତନ୍ତ୍ର ନାମକୁ ମାତର 

  ଶାସକର ଫୁଲେ ନିଶ

ଅହିଂସା ମନ୍ତର ବକୃତାର ଧାଡି 

   ଅସାଧାରଣ ଏ ମଣିଷ....


ରାଜା ଶାସନର ରାଜତନ୍ତ୍ର ଗଲା 

  ଲାଗୁହେଲା ଗଣତନ୍ତ୍ର

ଗଣ ସଙ୍ଗଠନ ଶାସକ ଲଗାମ 

  ଚାଲିଛି ଶାସକ ତନ୍ତ୍ର.....


ଲୁଣ୍ଠିତ ଜନନୀ ନୀରବେ ଚିନ୍ତିତ

   ଦେଖି ଅପାରଗ ପୁତ୍ର

କି ଅବା କରିବ କେହିତ ଦିସୁନି 

   କୀର୍ତ୍ତିମାନ ବୀରପୁତ୍ର..... !


ଜନଗଣ ଗାଇ ଦିବସ ସରିଲା 

  ବାସ୍ତବତା ଟିକୁ ହେଜିବା

ସହିଦ୍ ଙ୍କୁ ସ୍ମରି ଅନୀତି ସଂହାରି

   ମାତୃଭୂମୀ ଋଣ ସୁଝିବା......।


Rate this content
Log in