Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Others Romance

3  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୩

Others Romance

ଅଭିମାନିନୀ ଗୋ

ଅଭିମାନିନୀ ଗୋ

1 min
6.9K



``~~~~~~

( ଉଷାରାଣୀ ପଣ୍ଡା )


ଚନ୍ଦ୍ରାନନୀ ମୋ ମାନିନୀ

ଦରଦ ଭରିଛୁ ପ୍ରାଣେ ,

ନେତ୍ରରୁ ଲୋତକ ଢାଳି

ବସିଛୁ ବିରସ ମନେ ।


ବଦନେ ଗୁମାନ ନଈ

ଉଛୁଳି ଉଠୁଛି ସହୀ ,

ଶୁଖିଛି ଚନ୍ଦ୍ରବଦନ

ଥରେ ତ ' ଚାହିଁଲୁ ନାହିଁ ।


ହୃଦେ କି ଭରିଛୁ ବ୍ୟଥା

ଅଛି କି ଗୁପତ କଥା ,

ଶୁଣ ଥରେ ମୋ ବାରତା

କହିବି ମୋ ହୃଦକଥା ।


ମରମେ ସାଇତା ଭାଷା

କହିବି ବୋଲିକି ଆଶା,

କରିଛି ଗଳାର ମାଳା

ଭରିଛି ମନେ ଭରସା ।


ମାନଭରା ତୋ ' ଆନନ

ଦେଖି ହୃଦ ହୁଏ କ୍ଷୀଣ ,

ବାତୁଳ ପ୍ରାୟ ଏ ମନ

ଫେଡ ଗୋ ମାନ ବହନ ।


ବିରହ ଜ୍ବାଳାରେ ସହୀ

ନିରତେ ନୀର ଝରାଇ,

ବସିଛି ଚକୋର ପ୍ରାୟ

ଦିନ ମୁଁ ଦେବି ବିତାଇ ।


କରେ କର ଧରି ସଖୀ

ଟେକ ତୁ ମଥାକୁ ଥରେ ,

ଚାହାଁ ଥରେ ଚନ୍ଦ୍ରାନନା

ଅଚଳ ହେଲି ଅଧିରେ ।


ତୋ ବିନା ଗୋ ପ୍ରାଣସହୀ

ଦଣ୍ଡେ ମୁଁ ବଞ୍ଚିବି ନାହିଁ ,

କରିଛୁ କି ମୋତେ ବାଇ

ପ୍ରୀତିର ଜହର ଦେଇ ।


ମୋହନ ମୂରଲୀ ମୋର

ଡାକୁଛି ଗୋ ବାରବାର ,

କୁଞ୍ଜେ ଗୋ କରିବା ଲୀଳା

ମାନ ତୁ ଭଞ୍ଜନ କର ।




Rate this content
Log in