Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUJATA DAS

Others

3  

SUJATA DAS

Others

ଅଭିମାନ 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

ଅଭିମାନ 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

1 min
155


ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ମୋର 

   ତୁମ ସ୍ୱର୍ଗ ଦ୍ୱାର 

      ମୋକ୍ଷ ପାଇବା ପାଇଁ 

ଲୋଭ ନାହିଁ ମୋର  

    ତୁମ ନିର୍ମାଲ୍ୟରେ 

        ସ୍ୱର୍ଗ ପ୍ରାପ୍ତି ଯିବି  ହୋଇ l


ତୁମ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର 

   ରତ୍ନ ସିଂହାସନ 

      ତୁମ ରାଜକୀୟ ଠାଣୀ 

ହାତୀ ପାଟ  ଯତି 

      ତୁମ ସୁନାବେଶ 

         ଛଳନା ହେଉଛି ଜାଣି l


ଡାକିନି ତୁମକୁ 

    ବାଣ୍ଟି ନେବା ପାଇଁ 

       ଆଞ୍ଜୁଳିରେ ଭରି  ଦୁଃଖ 

କହିନି ବି  କେବେ 

      ଭରିଦେବା ପାଇଁ 

         ପଣତରେ ସ୍ୱର୍ଗ ସୁଖ l


ଶିଖି ମୁଁ  ଯାଇଛି 

   ଯନ୍ତ୍ରଣା ସବୁକୁ 

      ସହିବାର ଯେତେ କଳା 

ଲୁହ ପିଇବାର 

      କୌଶଳ ଶିଖିଚି 

         କର ଯେତେ ଅବହେଳା l


Rate this content
Log in