Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

OM Maind

Others

3  

OM Maind

Others

शिव & गौरा भजन

शिव & गौरा भजन

1 min
405


मेरी गली ओ गौरा की गली शिव

शंकर जी आ गये मेरी

गौरा बोदई हरी हरी मेहँदी शिव

शंकर ने बो दई गाजा कली शिव

शंकर जी आ गये मेरी गली-//-


गौरा की आ गी हरी हरी मेहँदी शिव 

शंकर की आ गाजा कली शिव शंकर

जी आ गये मेरी गली-//-//-


गौरा ने तोड़ लई हरी हरी मेहँदी शिव

शंकर ने तोड़ लई गाजा कली शिव शंकर

जी आ गये मेरी गली-//-//-


गौरा की रच गई हरी हरी मेहँदी शिव 

शंकर को चबढ़ गई गाजा कली

शिव शंकर जी आ गये मेरी गली 


Rate this content
Log in